Maria Montazami

Var inne i en affär nyligen och kunde konstatera att det (nog) finns något  som vi kan kalla Maria Montazami effekten. Aldrig tidigare har väl jag stannat till för några tofsar.



Tofsar är ju alltid bra att ha hemma. Man kan lägga dem lite varstans för att piffa upp sitt hem. 

Jag har sett 1 1/2 avsnitt av Svenska Hollywodfruarna. Trots att jag inte följer detta (skit) program slaviskt så stannade jag upp vid dessa tofsar och tänkte på Maria Montazami. Frågan är om någon ens köpte dessa tofsar innan programmet med hennes piffande med tofsar sändes.

Ni alla som nu nyfiket undrar om jag köpte några tofsar med mig hem, ni kan vara lugna, tofsar är inte min grej.

Har någon av er tofsar hemma?
- - - - - - - - - - - - -

Har haft sällskap hela långa dagen av en hemsk huvudvärk. Ikväll blir det till att lägga sig på spikmattan vilken jag hoppas skall göra mig fri från detta onda. Kvalserien är igång och ikväll är det derby AIK-SSK. Vad det vore roligt att få Gnaget tillbaka i elitserien.  Vad trist det vore om SSK inte fick vara kvar. I skrivande stund står det 2-3 till SSK. Må bästa lag på isen för ikväll vinna :-)

Må så gott

Kommentarer
Postat av: Maribella

Montanzami effekten - klockrent!!

Och nej, jag har inga tofsar!!

2010-03-24 @ 20:10:07
URL: http://maribellassk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0