Svart och vitt

Jag föredrar svart och vitt både när det gäller kläder och inredning. Häromdagen när jag kikade på MQ.s vårkollektion blev jag inspirerad, och tanken föddes om jag ändå inte skulle vara lite wild and crazy. Kanske borde jag inhandla något plagg i rosa. Gjorde dock inte det just då men tanken gror :-)



För lite sedan hittade jag denna fina tvål. Blev glad förstås då den passar perfekt hemma hos oss.  Det bästa är att den går att fylla på. Den kommer således att förgylla vårat ena badrum länge, länge.

Jag är medveten om att min blogg sedan en tid tillbaka inte varit någon glädjespridare. Hoppas ni orkar kika i här ändå. Livet går upp och ned. Så tror jag att det är för de flesta av oss. Snart vänder trenden för mig, det är jag säker på.

Nu ska jag släppa taget om datorn och kaffekoppen. Har endel att stå i här hemma. När jag åker till Scaniarinken för att sälja lotter och städa ikväll vill jag ha hunnit med en massa saker här hemma. Ska även njuta av egentid med vattenkoppan som jag har här hemma. Drömmen vore också att med gott samvete hinna med att läsa några rader ur en god bok.

Full fart framåt......

Kommentarer
Postat av: Mysansmormor

Jag kommer helt klart att fortsätta titta in på din blogg. Och visst är det så att det går upp och ner för alla.

2010-03-11 @ 17:58:37
URL: http://mysansmormor.blogspot.com
Postat av: Lollo Down Underlo

minnen, vilka minnen med denna bild på tvålen, jag som fött -66 är uppväxta med den i Hägersten lägenheten där men &så på utedasset på landet i Grödinge, där jag senare valde att flytta till i mitt vuxna liv. (ja innan hjärnsläppet fick mig att flyga hit ner då) Bloggen så ...ja fin intressant spännnande/, jag gillar ditt sett att skriva helt enkellt.

Kram Lollo

2010-03-15 @ 04:16:31
URL: http://pingvinfamiljen.soclog.se
Postat av: mammaxtre

Lollo, vad glad jag blir över att du tycker om min blogg. Ännu gladare blir jag över att du tycker om mitt sätt att skriva. Jag har väldigt dåligt självförtroende när det gäller skrivandet. Tack snälla du!

2010-03-15 @ 20:27:41
URL: http://mammaxtre.blogg.se/
Postat av: mammaxtre

Lollo, vad glad jag blir över att du tycker om min blogg. Ännu gladare blir jag över att du tycker om mitt sätt att skriva. Jag har väldigt dåligt självförtroende när det gäller skrivandet. Tack snälla du!

2010-03-15 @ 20:28:43
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0