Bildkavalkad

Jösses vilken sommardag vi har idag. Premiär att gå iklädd endast en bikini har det varit idag. Premiär för sommarvärme, premiär för att klippa gräsmattan samt även premiär för att gå barfota. Nedan bjuds det på en bildkavalkad. Bilder tagna idag med mobilkamera samt kamera (ingen systemkamera, tyvärr)



Att äta frukost utomhus var en ren fröjd.



Dagens kråka
.


Idag har jag legat en stund på denna brygga. Det var väldigt mysigt. Att ligga still och lapa sol och njuta av ljudet från vågornas kluckande. Det är livskvalítet för mig. Visst är mina träskor snygga :-)



Ett täcke av Gullvivor. Vackert så vackert.



Idag har Melker lekt mycket i sin koja. Han är duktig på att leka själv. Han har även tillbringat en hel del tid tillsammans med sin farmor. Världens bästa Farmorll













Att vädret varit enormt vackert idag har märkts tydligt på båttrafiken.

Nu skall jag äta god middag hemma hos svärmor. Vi skall sitta ute och avnjuta middagsmaten på verandan. Jag älskar sol och väme och att det ger möjlighet till att vara utomhus.

Må så gott

Kommentarer
Postat av: LiseLotte

Åh så fina bilder. Det märkas att vi svenskar har haft en hård vinter. Vi blekfisar ser saliga ut när solen skiner.



LiseLotte

2010-05-15 @ 22:28:30
URL: http://liselottesjodin.blogspot.com/
Postat av: Maria, Livet med tre

Men gud vilket underbart ställe!! så vackert det ser ut att vara.. Sådär varmt att man kan gå runt i bara bikini har vi på västkusten tyvärr inte fått känna på än.. :-(



Sv: Har pollen allergi sedan jag var liten så det vet jag att det är men tror tyvärr oxå att det är en hel del andra faktorer som får mig att vara lite nere just nu.. Tack ändå för tips! Du är verkligen för söt..



Kramar !!!

2010-05-16 @ 22:14:06
URL: http://livetmedtre.wordpress.com
Postat av: anna of sweden

Vad fint ni bor! Ett riktigt paradis, verkar det som.

Postat av: mammaxtre

Liselott; vintern har varit tuff, och lång. Klart man längtar och längtar. Plötsligt när värmen kommer känns det konstigt att klä av sig. Att inte behöva bär mycket och varma kläder. Och benen bleka som attan :-)



Maria, otroligt nog var det bikiniväder i lördags.

Hoppas det (vad det nu än är som tynger dig) kommer att ordna upp sig snart.



Anna, på landet har vi det hur bra som helst. Bortskämda big time.

2010-05-17 @ 06:23:53
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0