Cykeltur

Ni som följer denna blogg vet att jag hoppades på en varm och skön kväll ikväll. Dock blev kvällen KALL. Mina planer för kvällen skjuts upp tills dess att vädret ger med sig.



Efter middagsmaten tog jag och Kärleken med oss Melker och (grannpojken) Max på en cykeltur. De cyklade och vi promenerade. På bilden ser ni grabbarna ha en glasspaus. Då det var kallt ute fick de lov att ställa sig i solen och äta glass. Maj månad och värmen dröjer. Jag älskar att gömma mig i en varm mössa. Men, nu vill jag snart lägga undan den...

Må så gott

Kommentarer
Postat av: Ensamma mamman

Jag kör fortfarande med vinterjacka fast folk tittar konstigt på mig. Jag är frusen av mig och avskkyr att frysa. De är inte tillräckligt varm för att klä av sig än... tyvärrr.. Kram

2010-05-06 @ 12:56:46
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0