Hjärtan

Hej på er alla som hittat hit.



Jag har hjärtan i två av mina tre rabatter. Hjärtan som i Löjtnantshjärtan. Precis just nu är de så vackra tycker jag. De lyser upp mina rabatter så fint och gör mig så glad.

Gör mig glad gör också min goda vän Marie KJ. Henne besökte jag ikväll. Jag hade körningen med hockey grabbarna till barmarksträningen ikväll. På torsdagar tränar de i princip där Marie KJ och hennes make bor. Det var väldigt trevligt att sitta på deras baksida och umgås. Ett mycket trevligt sätt att slå ihjäl tid medans grabbarna tränar:-)

I morgon är en ny dag och den ser jag fram emot.
 

Kommentarer
Postat av: 2BarnsMamman

Perfekt att kunna förena nytta med nöje :) Härligt med små glädjeämnen som förgyller livet! Ha en fin fredag! Kram kram

2010-05-20 @ 22:24:08
URL: http://ihuvudetpamamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0