Marknad

Denna söndag har bjudit oss på galet varmt och soligt väder.



Den inleddes med att gå på Esteponas marknad vilken hör söndagarna till här nere.



Vad vore en resa till Spanien utan sol och bad? Här ser ni mina söner njuta av just detta.



Jag kan aldrig se mig mätt på palmerna som finns runtomkring mig.



Kvällen inleddes med en stund i lekparken. Det var kväll med en känsla av att det var mitt på dagen. Galet varmt med hög sol, och med folk på stranden. 

Melker sa flera gånger att - barnen pratar med mig och jag förstår ju inte vad dom säger! Vidare har han bytt ut att svara ja mot yes :-)




Detta är en bild på av mönstret på ett brunnslock. Så ser de ut här i Spanien. Fina tycker jag. Plötsligt blev brunnslocken fina också :-)

Malin, mamma tackar för morsdags hälsningen. Roligt att någon kom ihåg...

Hemlängtan har så smått börjat smyger sig på, lite.
 

Kommentarer
Postat av: anna of sweden

Åh, vad jag saknar havet, känner jag.

2010-05-31 @ 15:50:58
URL: http://www.annasweden.blogspot.com
Postat av: emily

åh så underbart de seer ut!! är inte alls avis ;)

2010-05-31 @ 21:43:15
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0