Mycket nu



Det är mycket nu. För mycket om jag ska vara riktigt ärlig.

Yrkesmässigt går jag igenom något extremt svårt. Den svåraste perioden jag varit med om i mitt yrkesmässiga liv. Aldrig vill jag hamna i denna situation igen. Om en önskan hade något värde skulle jag önska att INGEN behövde gå igenom det jag gått och går igenom just nu.

Vad helgen beträffar så har jag och Kärleken splittrat på oss. Han och Melker har åkt ut till landet medans jag och Marcus stannat hemma i radhuset.

Kallt och grått är det utomhus. Ingen humörhöjare direkt. Trist och tråkigt.

Men helgen får bli bra ändå. Positivt tänkande har jag hört är bra. Det blir en bra helg och jag kommer att gå hel ur det som jag yrkesmässigt står mitt uppe i. Japp, då är det bestämt!

Och nu till något helt annat, det går ganska så dåligt för Tiger Woods och det tycker jag är rätt och lagom åt honom. Min åsikt och den står jag för.

Trevlig helg önskar jag er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0