Viking Line

Idag har jag tillbringat dagen till Havs.











Jag fick idag den äran att följa med en av mina blivande arbetsgrupper på deras planeringsdag vilken hölls på en av Viking Lines båtar. Dagens upplägg var konferens under förmiddagen och fri tid under eftermiddagen.

Känns som en toppenbra start att ha tillbringat en dag tillsammans med dem. Nu får sommaren komma, därefter är det dem jag skall arbeta med. Nu har vi bekantat oss med varandra innan jag tillträder. Jag är nöjd med detta upplägg.

Att åka till Mariehamn var mycket trevligt. Tillbringade stor del av eftermiddagen ute på övredäck och njöt av vackra vyer och av solen. Taxfreen besökte jag naturligtvis. Godis till barnen och öl och snus till Kärleken. Alla är nöjda och glada :-)

Nu väntar spikmattan på mig.......

Kommentarer
Postat av: anna of sweden

Vad trevligt det låter!

2010-05-19 @ 14:50:40
URL: http://www.annasweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0