Lyfta blicken

Gokväll på er alla ni som hittat hit. Sedan jag blev med blogg och främst sedan jag fick en bra kamera har jag vidgat mina vyer genom att lyfta blicken. Jag har blivit så mycket bättre än tidigare på att se sådant som finns runtomkring mig. Sådant som jag kanske inte skulle ha sett förut helt enkelt.

I Valencia lyfte jag blicken med hjälp av min kamera. Många bilder blev det :-)




En vacker bro. Tyvärr fick jag inte en bättre vinkel än denna varför två palmer står lite i vägen.







Dessa tre bilder är väldigt mycket Spanien.





En vacker byggnad med sina skarpa färger.



Väggbeklädnad av mosaik, vill jag minnas att det var. Fint tycker jag.



Annorlunda mot vad vi har här hemma.





I Valencia har man valt att ha en en typ av gatubelysning och detta i hela staden. Så fina tycker jag.



Vacker byggnad.



Mäktigt.



Historia.



Menyn satt på väggen inne på ett matställe vi åt middag på. Lite coolt.

Jag har fler bilder tagna i Valencia. Minst två inlägg till kommer det att bli med det temat :-)


 - - - - - - - - - -



Lördag innebär hockeyskola för min Lillfis. Så duktig och så härligt med glada och lekande barn på isen. Jag är glad att han trivs på isen.

Glad är jag också över att ha två hem. Radhuset och landet. Nu är vi på landet och har det bra.

Må så gott alla mina läsare.


Kommentarer
Postat av: LiseLotte

Ni ser ut att ha haft det urmysigt.



Skobilden är min :)) LiseLotte

2010-11-20 @ 22:07:03
URL: http://liselottesj.blogspot.com/
Postat av: 2BarnsMamman

Härligt att få lite nytt perspektiv på tillvaron! Och vilka fina bilder det blir! Kram kram

2010-11-21 @ 11:05:10
URL: http://ihuvudetpamamma.blogspot.com
Postat av: Sofia

wow vilka fina bilder du har tagit och vad hääärligt det ser ut!!:-) ha en fin söndag! kram s

2010-11-21 @ 14:12:14
URL: http://signe-1.blogspot.com
Postat av: Therese

Underbara bilder! Och lillfisen på isen också såklart! :)

Kramar

2010-11-21 @ 14:34:27
URL: http://tess74.blogspot.com
Postat av: mammaxtre

LiseLotte, vi hade det riktigt bra. Skobilden var hur cool som helst.



2Barnsmamman, tack snälla! Att se sig om ger nya perspektiv.



Sofia, tack! Det var härligt :-)



Therese, Tack snälla!

2010-11-21 @ 20:42:35
URL: http://mammaxtre.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ljuvligt vackra bilder !

Vilken resa & Gun som undrade om jag ville med & jag tackade nej... hur kunde jag vara så otroligt korkad.

2010-11-21 @ 21:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0