Målinriktad

God (sen) kväll på er alla,

efter att jag nattat min Lillfis ikväll styrde jag kosan mot Scaniarinken. Seriestarten ville jag inte missa. Det ville inte Marcus heller.

Dagens reflektion blir att det inte är så tokigt att åka bil med sina barn. På tu man hand i en bil hinner en hel del avhandlas och några kloka beslut fattas.

Marcus är oerhört målinriktad. Det är jag glad över. Han tänker ett steg längre och har mycket vilja. Han må ha en hand i gips och han må ha det svårt att hantera det faktum att han inte får spela. Men i tanken har han redan gått vidare. Han har en plan. En plan är bra, tycker jag :-)

Nu ska jag försöka sova. Natti Natti


Kommentarer
Postat av: sandra med tre ungarna

En plan måste man ha!

Har jag alltid!

Nästan alla fall:)

2010-10-14 @ 10:01:19
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: Lisa

Hejsan, ny här. Jag har också märkt att bilen ibland är ett bra ställe att reflektera och ta kloka beslut :) Får presentera mig tror jag, Lisa heter jag och snubblade in här. Ni verkar så trevliga och bloggen likaså så jag kikar in snart igen. Vilka fantastiska kidz ni har, mycket sport som vi ;) Ha det gott hälsar www.majamyra.se

2010-10-14 @ 15:30:23
URL: http://www.majamyra.se
Postat av: mammaxtre

Sandra, en plan att utgå från är alltid bra :-)



Lisa, vad roligt att du hittat hit. Tack snälla för att du lämnat ett avtryck genom en kommentar. Välkommen tillbaka.

2010-10-14 @ 18:58:44
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0