Två matcher

Idag har jag hunnit med att se två matcher. Mellan de båda matcherna har jag varit hemma och städat. Det gäller att vara effektiv när man inte har så mycket tid till övers :-)



Dagens första match spelades kl. 13.00 och var mot Haninge. En  bra match som tyvärr slutade med förlust.



Igår kväll följde Malin med mig på matchen och idag fick jag sällskap av Melker. Trevligt sällskap.



Dagens andra match var mot Rögle och spelades kl. 21.00. Jag är precis hemkommen från den. En match som även den slutade med förlust. Matchen var riktigt bra. Trots förlust borde grabbarna vara nöjda med sin insats.

På bilden ser ni min son missa en straff.

Det positiva med att matchen började klockan 21.00 var att jag både hann ha lite kvällsmys med Melker samt även natta honom med sagoläsning innan jag for iväg för att heja på Marcus och grabbarna på isen. Det dåliga samvetet behövde därför aldrig krypa fram, vilket kändes himla bra.

Må så gott alla mina läsare
 


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack snälla du. Ah, ishallar. Jag minns fortfarande alla timmar som spenderades i ishallen spanandes på ungdomskärleken. Det var längesen det. Skaffade mig en fotbollskille istället, då slapp man frysa så rackarns. Haha.



Ha en fortsatt fin helg!

Kram Maria

2010-10-03 @ 01:15:56
URL: http://mariaemb.blogspot.com/
Postat av: mammaxtre

Maria, Sonen har spelat fotboll i Brommapojkarna. jag vill nog minnas att det var stunder då vi frös :-)

2010-10-05 @ 05:38:17
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0