Stressad

Dagen idag har varit helt galen. Jag hade behövt stanna kvar på jobbet efter arbetsdagens slut men hade en tid att passa. Jag skulle till frissan. En tid som jag bokat i mitten av augusti. Hon är en upptagen kvinna min frisörska.

Jag stressade som en galning för att hinna i tid. Körkortet kunde jag ha förlorat längs vägen dit och det flera gånger.

Väl framme när mina bryn blivit mörka igen (äntligen!) När jag var inställd på att få varva ned i stolen. Varva ned med hjälp av en hel hög med veckotidningar och en god kopp kaffe medans min kära frisörska skulle klippa igenom mitt hår samt förse mig med slingor.

Då visade det sig att jag var en månad för tidigt ute. Klippning och slingor är nästa månad........ det vara bara brynen som skulle tas om hand idag.....

Jag är galet stressad så är det bara.

Väldigt tacksam blev jag ikväll när Päivi ( en hockemorsa) ringde och sa att jag inte behövde åka till Scaniarinken för att hämta Marcus. Hon kunde köra hem honom. Tack, tack!

Marcus är det för övrigt lite synd om. När han åkte hem från Scaniarinken ikväll åkte resten av laget för att delta i Tibro Cup. Då läkaren sagt att han inte får spela match första veckan utan gips fick han lov till att stanna hemma.

Må så gott alla ni som hittat hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0