Marie B

Denna söndagsmorgon går till historien för sitt lugn. Att få mornar som denna är ren och skär lyx för mig.
Gick upp i bra tid. Åt en enormt god frukost. Lite guldkant på den skulle man kunna säga :-) Därefter slappade jag. Passade på att kika på nyhetsmorgon samtidigt som jag bläddrade i blanka tidningar. Ingen brådska, allt i min egen lunk.

 

På eftermiddagen åkte jag, Viktoria och Sirpa hem till Marie B. som bjöd på fika. Hon har nyligen fyllt år och de ville vi fira. En toppenbra anledning att få träffas. Nu är vi uppdaterad på varandras liv :-)



Innan vi åkte hem fick vi en varsin påse av Marie. Påsen fyllde vi med äpplen som vi plockade från några av hennes fina äppelträd. Det var trevligt att få med sig härliga äpplen med sig hem.

Vänner berikar livet. Livet snurrar på och vi hinner inte ses så ofta som vi önskar. Men, vad trevligt det är var gång vi ses. 





 



Kommentarer
Postat av: Sofia

vilken toppensöndag ni verkar ha haft!! och att få med sig äpplen hem är ju inte fy skam:-) så gott!!



ha en fin dag!



kraam s.

2010-09-13 @ 09:51:19
URL: http://signe-1.blogspot.com
Postat av: Maria

Å vilken härlig dag du haft! En påse äpplen med dig hem är ju inte het fel det heller! :)



Ha en fin måndag!

Kram Maria

2010-09-13 @ 10:48:01
URL: http://mariaemb.blogspot.com/
Postat av: mammaxtre

Sofia, en toppenbra dag fick jag och det är jag glad för. Äpplena var en bonus.



Maria, äpplen plockade direkt från trädet är en lyx för en som är utan äppelträd.

2010-09-13 @ 20:08:32
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0