Happy friday

Idag har jag haft en riktigt bra fredag. En happy friday helt enkelt.



Jag har varit ledig idag. Så skönt.... Var uppe med tuppen och har hunnit med en hel del. Min dotter Malin kom hem för att umgås. Mycket trevligt. Vi njöt av vädret som bjöd på sol och värme. Det är mysigt att ha en vuxen dotter. På bilden finns min äldsta och yngsta. Min mellersta var i skolan.



Var tvungen att ta en bild på hennes rygg. Väldigt snyggt tycker jag. Hennes tatuering är som pricken över i:et. Blusen är toksnygg.




Dagens båtbild innebär att vi nu är på landet. Efter att ha ätit lunch med mina tre barn styrde vi kosan mot landet. Inte Malin dock. Hon åkte till jobbet.

Dagens reflektion är att det är en otroligt förmån att ha två boenden att växla mellan. Att ha två boenden innebär också att man ibland slits mellan de båda. Radhuset och tomten måste också tas om hand. Ska man kunna koppla av på landet måste man ha hunnit med radhuset också. Det har jag inför denna helg. Rabatterna mina är rensade från ogräs, huset är städat och tvättkorgen gapar tom :-)

Nu stundar helg.

Må så gott

Kommentarer
Postat av: Hemlängtan

Låter ju helt underbart. Tvättat och städat och nu en rofylld helg med familjen.

Håller verkligen med dig om att din dotters blus är toksnygg, en sådan skulle jag vilja ha...



Kram, Jenny

2011-04-29 @ 22:08:54
URL: http://www.minhemlangtan.blogspot.com
Postat av: milla - andante

Låter underbart!! Njut av helgen!:)



Kram

2011-04-29 @ 22:52:16
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Bella

Superfin blus och en riktigt häftig tatuering!

Njut och ha det riktigt gott på landet. Och ja, att ha två boenden är sannerligen en förmån.



Kram, Bella

2011-04-29 @ 23:07:36
URL: http://radhusliv-bella.blogspot.com/
Postat av: Maidi

Den tatueringen var verkligen strålande...

Gapande tom tvättkorg var det minsann länge sen jag hade. Den fylls på så fort den är tömd..



Kram Maidi

2011-04-29 @ 23:17:32
URL: http://www.svartairisen.blogpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0