Trosa Skärgård


Hej och god sen kväll på er alla mina läsare, hoppas att ni har eller har haft en "happy friday"

Min fredag inleddes med en promenad med stavarna. Smög upp med tuppen och gav mig iväg redan kl. 07.15. Det är skönast att gå tidig morgon tycker jag :-)













Vi har tillgång till en mindre motorbåt när vi är på landet. Den tar oss från A-B. Den ger oss guldkant på tillvaron. Den vidgar våra vyer och framför allt ger den Melker fina barndomsminnen. (Marcus följer sällan med, han prioriterar golfbanan)

Idag packade vi båten med fiskespön, standväska, kylväska, kameraväska och den bärbara grillen och gav oss ut på havet.  Vi fann en obebodd/öde ö i Trosa skärgård. En ö vilken vi tidgare inte lagt till vid. Ni kan tro att vi har haft en fantastisk fin dag.



Dagens båtbild



Dagen tillbringade jag med Melker och kvällen tillbringade jag med Marcus. Marcus och jag gav oss ute på en kvällsrunda. En sen runda. Det var ljust när vi kom till golfbanan kl. 20.00 men snart blev det mörkt. Det var riktigt svårt att spela i mörker. Inget jag tror att vi gör om, det är ett plus att se vart bollen hamnar..... Vi fick dock kvalitetstid tillsammans. Det känns fint.

Dagens reflektion är att jag beundrar alla mammor som känner att de räcker till ordentligt för alla sina barn. Jag känner mig ofta otillräcklig.

Natti Natti




Kommentarer
Postat av: Lotta

Fin dag igen Lotta. Låter underbart att hitta en en ny ö att ligga till på. Trosa skärgård ger jag fem av fem strömmings :)



Ha en skön och fin helg!

2011-08-13 @ 03:55:40
URL: http://charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: L-L

Så fina bilder du bjuder på!!! Har kikat igenom dina senaste inlägg och njutit av alla underbara somriga bilder!



ha en skön helg!

Kram L-L

2011-08-13 @ 10:05:33
URL: http://www.vitanyanser.blogspot.com
Postat av: Monica

Fina naturbilder som vanligt.

Undrar om den mamman finns som alltid räcker till för sina barn!

Hon är nog unik - de andra (de flesta) gör så gott de kan och det är förhoppningsvis gott nog.

Kram

2011-08-13 @ 10:22:53
URL: http://www.vildatankar.blogspot.com
Postat av: Frida-FantastiskaMamman

Hon finns inte !!!

Vi gör så gott vi kan, eller hur??

Men jag känner alltför väl igen känslan..



Kramar<3

2011-08-13 @ 13:09:36
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0