Rörmokare

Hej alla, hoppas att ni har det bra. Tänk så skönt det är att ha varit ledig idag och ändå ha hela helgen framför sig. En dag extra i anslutning till helgen gör väldigt mycket.





Vi har firat midsommar i Västerljung. Där har Melker hunnit med en hel del roligt. Bland annat åka karusell med sin storasyster Malin, dansat runt midsommarstången med sin mamma (mig) samt har han även ridit på en tjur m.m.
Han åkte hem och var mycket nöjd. Favoriten det var tjuren :-)
 




Altanbygget går framåt med stormsteg. Melker trivs redan bra. En perfekt plats att sitta och tälja pinnar på.



Marcus som valde att gå två 18-håls rundor istället för att dansa runt midsommarstången, kom hem lagom till middagen. Han är inte den enda som hoppat på studsmattan idag. Den används flitigt.



Dagens båtbild

Dagens reflektion är att det inte är roligt när man ställer till det. Det har jag gjort idag. Innan jag bad om hjälp försökte jag själv leka rörmokare, inget roligt arbete kan jag meddela. Nu har min sambo tagit över. Jag hoppas att han kan lösa det elände jag försatt oss i.  Ibland blir jag bara så himla trött på mig själv. Nu hör jag att det bubblar i toaletten. Jag undrar om det är bra eller dåligt.....

Ha en fortsatt fin midsommar alla ni som hittat hit.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Gud vad Melker var lik Christer på bilden vid kojan! Glad midsommar =)



Kram Emilia

2011-06-25 @ 00:07:21
URL: http://embackman.blogg.se/
Postat av: Jess

Härliga bilder!

Hoppas ni hade en skön midsommar!

kram

2011-06-25 @ 09:24:44
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Camilla

2011-06-25 @ 09:56:59
Postat av: Camilla

Hoppas att det där rörmokeriet blir bra;)

Ni verkaar ha haft en riktigt fin midsommarafton med karuseller och hela baletten.

Hoppas helgen fortsätter i samma anda.

Ha det gott.

Kram

2011-06-25 @ 09:59:44
URL: http://alltoingeting.blogspot.com
Postat av: tinajo

Håller tummarna att det ska gå att fixa!



Ser ut som att ni haft det bra, vi hade det också mysigt. I dag blir det minipicknick på ett friluftsområde. :-)

2011-06-25 @ 11:41:40
URL: http://www.tinajoathome.blogspot.com/
Postat av: D I N À R À s

Tack fina! :) ni ser också haft det härligt! Hoppas att ni fortsätter njuta av helgen tillsammans. Här har vi tryckt i oss glass godis chips o slutligen pannkakor. Mätta och trötta nu. Stor kram

2011-06-25 @ 20:40:59
URL: http://dinarasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0