Connection error

Hej på er mina fina läsare. Så rara ni är som lämnar värmande och stärkande kommentarer och mail. Ni lyfter mig.

För en tid sedan läste jag ett inlägg i en blogg om att allt är så perfekt i blogsfären. Att få skrev om allt det jobbiga. Detta fann hon som sorgligt.

Jag tänker att det är upp till var och en vad man vill skriva om. Några skriver om precis allt medans andra väljer mer noggrant. Kanske för att inte utlämna sig alltför mycket. Ta hänsyn till familjen, jobbet, vännerna eller av andra orsaker.

Har även läst att det är vissa saker som man ska undvika att skriva om i bloggen. Man ska exempelvis inte skriva att man är trött. Kära läsare av denna blogg, jag är så TRÖTT just nu. Jag känner mig urlakad. Hoppas ni ska fortsätta kika in ändå :-)

På kvällarna orkar jag inte göra många knop. Men så får det vara nu har jag bestämt. Igår kväll siktade jag in mig på datorn, som var upptagen......därefter siktade jag in mig på wordfeud. Melkers farbror Ante har lånat mig en telefon som jag kan spela med (han är snäll han)  Connection error........Vill någon spela mot mig så är det jag som är mamipami. Och nej, jag har inte hittta på det namnet själv :-) 

Dagens reflektion är att det minsann är väldigt mörkt ute fastän morgontimmen passerat 06.00. Nattsvart är en bra beskrivning.

Tag hand om er


Kommentarer
Postat av: Anna

Godmorgon!

Jag ska utmana dig senare :)

Kram

2011-10-11 @ 06:52:15
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Monica

Vadå inte skriva att man är trött???

Man skriver väl vad man vill!



Har fortfarande ingen ny Iphone sen min åkte ner i te-koppen, så jag är så avundsjuk på alla som kan spela wordfued.

Men snart är jag med igen!



Ha en bra tisdag

KRAM

2011-10-11 @ 07:09:55
URL: http://www.vildatankar.blogspot.com
Postat av: Anna

Klart jag tittar in hos dig även om inläggen kommer mer sällan. Du- ta hand om dig på allvar..



Många kramar Anna

2011-10-11 @ 07:21:56
URL: http://coolaannna.blogspot.com/
Postat av: vivi

Hej hej, ja man skriver vad man vill och vill man inte läsa så behöver man inte....ja det är verkligen mörkt ute nu....hu fast lite mysigt är det med! kram Vivi soltorp

2011-10-11 @ 09:17:06
Postat av: LiseLotte

JODÅ....DU FÅR KLAGA OCH GNÄLLA PRECIS SÅ MYCKET DU VILL.



JAG HAR PRECIS BÖRJAT TRÄNA EFTERSOM BARNEN NU TAR HAND OM SIG SJÄLVA PÅ KVÄLLEN. DEM ÄR SÅ DUKTIGA PÅ DET.'



I 8 ÅR HAR JAG JU SERVAT HEMMA PÅ KVÄLLARNA OCH INTE ORKAT TA MIG NÅGONSTANS EFTER DET.



MEN NU ÄR DET ÄNDRING PÅ DET. 2 GGR I VECKAN PIPER JAG IVÄG EFTER JOBBET OCH 1 GÅNG PÅ HELGEN. DEN HÄR TRÄNINGEN HAR GJORT MIG 2 SNÄPP PIGGARE. SÅ JAG FÖRSTÅR DIN TRÖTTHET JAG HAR SJÄLV VARIT MITT I DEN FÖR INTE SÅ LÄNGE SEDAN.



BÖRJAR INTE DIN MORGON TIDIGT OCKSÅ?



KRAM LISELOTTE

2011-10-11 @ 09:40:25
URL: http://apiecehappiness.blogspot.com/
Postat av: Helena

Jag känner att jag har inte hunnit kika in hos så många på sistone och jag har helt missat att du inte mår som du borde. Hoppas att du hittar tillbaka snart och att du gör det som du precis orkar och känner för!

Låter som jag känner igen det, men jag kan ha fel?



Ta en dag i taget och sköt om dig!

Kram Helena

2011-10-11 @ 09:57:43
URL: http://www.ordochkansla.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jag tycker att man ska få skriva precis vad man vill. Det är ju dina ord och om nån inte gillar ett inlägg säger jag bara, synd för dom.

Att du är supertrött kan ju ha en massa orsaker och då är det minsann inte så lätt att bara haspla ur sig ett inlägg bara sådär.

Fortsätt vila så mycket du kan och skriv när du känner för det. Jag spanar in med jämna mellanrum.

Ha det gott.

Kram

2011-10-11 @ 10:42:18
URL: http://alltoingeting.blogspot.com
Postat av: L-L

Att ta det lugnt är det allra bästa när man är så där trött, bara gör det som gör dig glad och som du mår bra av!!! Klart att man blir trött, och att ta signalerna på allvar är såååå kloookt!



Sköt om dig!

Kram L-L

2011-10-11 @ 21:30:39
URL: http://vitanyanser.blogspot.com
Postat av: Lotta

Man får skriva vad man vill - det är du som helhet som gör bloggen, med alla nyanser som livet kommer med.



Kram och sköt om dig fina och rara Lotta!

2011-10-12 @ 02:36:10
URL: http://charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0