Ett inlägg

Hej alla,
 
livet är rörigt och bloggen har prioriterats bort. Ikväll blir det dock ett inlägg med bilder från en söndag i Trosa.
 
Trosa så fint och mysigt.
 
Skördemarknad
 
Regn
 
Spegelbild på mig i min nya "snygga" regnkappa. Tyvärr syns det inte hur snygg den är i bild :-)
 
 
 
Njöt av förbipasserande båtar.
 
Det bästa med hela dagen var att tillbringa den med Melker. Mycket bus och lek blev det. Härligt!
 
Dagens reflektion är att reklam i brevlådan är underskattat. Det är ju hur bra som helst att ha när man skall packa ned sitt hem i flyttlådor.
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Känner mig nästan nykär nu när jag kan kommentera här igen ;)

Lotta, finaste! Hoppas allt är blir bra och att det blir mindre rörigt omkring dig. Helgen ser skön ut, bästa tänkbara sällskap också ;)
Leka är bra. En skön marknad i Trosa ser riktigt bra ut!

Kram!

2012-08-29 @ 02:55:53
Postat av: Ulrika

Viss reklam funkar bra i öppna spisen också :
Nu har jag bestämt mig för göra lite annat än spela wordfeud tex blogga igen - följ gärna med mig fast på en ny adress.

Kram

2012-08-29 @ 23:36:36
URL: http://tidsoptimistenbloggar.blogspot.se/
Postat av: Åsa!

Klokt utav dig att prioritera det som känns viktigast! Ta väl vara på dig, och hoppas det snart har blivit lite mindre rörigt. / Kram

2012-08-30 @ 12:46:55
URL: http://bitihopdax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0