Högläge

God fortsättning på er alla,
 
 
Detta fina gör sig inte i bild. Vasen med dessa amaryllisar är så oehört vackert i verkligheten men jag har så svårt att fånga det på bild :-(
 
 
Vet att några av er är nyfikna på snurrfåtöljen jag införskaffade för lite sedan. Jag är så nöjd och det känns härligt att kunna stryka fåtölj från min att-köpa-till-hemmet-lista :-)
 
Dagens reflektion handlar om svårigheten att hålla foten i ett högläge på jobbet.Fotleden min gör förfärligt ont. Den är svullen och blå och jag har svårigheter att gå. Har fått rådet att hålla foten i högläge och detta har jag kämpat med idag utan att lyckats.....har för fasiken ingenstans att ha foten i något högläge :-)
 
Mitt mantra idag har varit - det var inte brutet, det var inte brutet, det var inte brutet och det får man vara glad för. En kraftig stukning är något att vara glad för and so on and so on.....
 
Må så gott
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin fåtölj! Perfekt där.

Lotta, jag vet hur ont det gör och jag kan gissa hur svullet och blått det är. När det hände mig var jag övertygad att det var brutet, men röntgen visade en kraftig stukning.
Det blir bättre vännen!

Kram

2012-12-27 @ 19:33:36
Postat av: Bella

Vilken fin fåtölj!!!

Jag vet hur fruktansvärt ont det kan göra med stukade fötter, har spelat handboll i många år och det var mer än en gång som man var säker på att den här gången gick den av när man fick en riktig stukning. Hoppas det snabbt blir bättre och att smärtan avtar.

Kramar Bella

2012-12-27 @ 20:40:36
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: A House With A View

Åååh vilka fina blommor!!! Sååå snyggt att ha amarylliz i vas. Häftigt och snyggt att ha den lite kortare i stjälken också! Gillar att få se lite pics från ditt hem, du har det verkligen superfint. Och jag gillar din fåtölj, tidlös, stilren och vacker design.

Usch vad tråkigt med din fot... krya på dig:)))

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

2012-12-28 @ 08:00:08
Postat av: Edith och Jag

Det låter ju bekymmersamt med din fot även om det "bara" är stukad. Ljuvliga blommor och mycket snygg fåtölj.
Jo, du önskade visst att bli uppdaterad på om min skylt i badrummet fungerar. Japp, det gör den! Min dotter såg den direkt och undrade vad den betydde. Efter en stunds funderande förstod hon att det betyder att man helt enkelt lämnar badrummet lika fint som det var när man kom. Hon förklarade sedan för sin bror och minsann om inte tandkrämskladdet har försvunnit och hårborstar och annat plockas undan. Spegeln blir däremot lika kladdig fortfarande. Hur jag ska komma åt det har jag inte hittat lösningen på än;)
Kram Maria

2012-12-29 @ 23:08:00
URL: http://www.edithochjag.blogpsot.com
Postat av: KaosJenny

Hoppas helgen bjuder på vila för foten... Kram

2012-12-30 @ 03:27:07
URL: http://fantastisktkaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0