Jag gissar

Hej alla,
 
sitter här hemma i lägenheten och njuter av tystnad och av tända ljus. Älskart!
 
 
Den här bilden tog jag på landet i helgen. Sedan dess har vi fått ännu mera snö och jag gissar att vi får en vit jul
i år :-)
 
Dagens reflektion handlar om att jag gång på gång konstaterar att jag förtränger hur nära julen är oss nu. Blir ständigt påmind men jag fortsätter att förtränga. 12 dagar kvar och jag känner inte igen mig själv. Jag som brukar börja handla julklappar i juli månad har endast införskaffat några enstaka. Jag borde förmodligen stressa upp mig men vet att det inte tjänar någonting till. Tiden för julklappsinköp finns inte :-(
 
Vet dock med all säkerhet att jag blir klar till jul. På något märkligt sätt så brukar det ju faktiskt alltid lösa sig.
 
Må så gott

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja du på något mysko sätt så hinner vi ändå. Jag brukar sitta på toa och tokskriva de sista julklapps rimmen precis innan tomten kommer :)
Jag har några klappar kvar hoppas hinna köpa dem i morgon för i helgen vill jag bara njuta.
Det är skönt att du har det gott. Månar ju om dig så här på avstånd.
största kramen Kristina

2012-12-12 @ 21:33:13
URL: http://mammamedambitioner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0