congratulations

Hej på er alla,
 
Jag är så himla nöjd med mig själv efter att ikväll ha utökat min löparrunda från 4 km till 5,1 km, och detta med pigga ben. På armen hade jag en röst som talade om för mig , efter varje km, hur långt jag hade sprungit och hur många minuter per km jag låg på. När jag nått mitt egentliga mål som var 4,5 km så talade en röst (från min app) till mig. Hon sa - congratulations och då sprang jag ännu lite till :-)
 
 
Melker får inte nog av hopptornet vid havsbadet :-)
 
 
 
Blomning pågår för fullt här ute på landet. Både perenner och ogräs av det vackrare slaget.
 
 
Dagens båtbild
 
Dagens reflektion är telefonerna av idag är helt klar så mycket mer än bara en telefon. Vidare är de beroendeframkallande också :-)
 
Må så gott
 

Kommentarer
Postat av: A House With A View

Härliga miljöbilder!! Och duktiga du som håller igång med löpningen *avis* :))) Jag skulle verkligen behöva satsa mer, men är lat när det kommer till motion tyvärr:((( Det måste vara häftigt dock att få lite pepp efter vägen genom en röst som talar om hur långt man hunnit:)))

Tuuuuuuusen tack också för din fina kommentar hos mig som gjorde mig så himla glad:))))))))

Stööööööörsta kraaaaaaaaamen aka

2012-07-22 @ 08:43:34
Postat av: Ulrika

Oj vilken vacker bild på tisteln! Och den med hopptornet - fylld av dramatik! Jag skulle också vilja ut och springa - men det blir promenader för mig än så länge. Ha en skön söndag!

2012-07-22 @ 08:51:46
URL: http://mrsstenlund.blogspot.com
Postat av: Fröken Kråknäs

Visst blir man glad när man lyckas nå sina mål. Grattis till dig!

Stickiga och illa sedda, men så vackra de är tistlarna. Kanonfin bild!

Kram Katarina

2012-07-23 @ 20:29:49
URL: http://frokenkroknas.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0