Got to go...

Hallå där,
 
 
Dagens båtbild.
 
Jag har jobbat, varit på visning, ätit middag samt avnjutit en kopp kaffe sittandes på badbryggan med bland andra solen som sällskap. Så har min dag och kväll sett ut så långt. Jag är trött och sliten, men torsdag är min motionsdag vilket innebär att jag snart ska bege mig ut på en löparrunda, tröttheten till trots.
 
Got to go......
 
Dagens reflektion handlar om att jag märker tydligt att jag blir stressad av att få lite egentid på kvällarna. Tänker ständigt på hur mycket klockan är och för ngn form av kamp mot densamma. Jag har ingenting emot att jobba MEN jag gillar inte att tiden för fritid och vila blir knapp. Hur trist som helst!
 
 
Må så gott

Kommentarer
Postat av: A House With A View

Låter som en hektisk dag! Hoppas du fick lite vila också:))

Stöööööööööööörsta kraaaaaaaaaaaaamen aka

2012-07-19 @ 21:35:09
Postat av: Elin

Hej!

Länge sen jag var här och kikade in. Giggi nämnde att du börjat springa, härligt! Det är verkligen en underbar tid att springa på sommaren. Det går att klämma in en runda även om man jobbar heltid, den behöver ju inte vara lång, bara den blir av.

Hörde om din mamma, jag beklagar verkligen. Många många kramar till dig.

Elin

2012-07-19 @ 23:42:03
URL: http://elin79.se/vikt
Postat av: Coolaannna

Duktiga du...men jag är säker på att motionen får dig att orka allt du går igenom vännen.

Kramar till dig <3

2012-07-20 @ 21:16:58
URL: http://coolaannna.blogspot.com
Postat av: Min plats i solen

Jag hoppas att du har en bra första vecka tillbaka efter semestern Lotta och att du nu har en helg med efterlängtad och välförtjänt ledighet framför dig.

Ta hand om dig och fortsätt att njuta av allt det vackra som du omger dig med. Både människor och natur.♥

Kram Lotta

2012-07-20 @ 21:44:43
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0