Höstfeeling

Hej du rara som hittat hit,
 
Mycket sommar har vi kvar innan hösten ska ta vid. Skrämmande nog så fick jag känslan av höst idag. Det blåser starka vindar. Himlen är grå och solen orkar inte tränga fram bland molnen. Regnet yr i luften och jag funderar på att tända ljus, klä på mig tjockkoftan och koka en kopp te. Höstfeeling alltså.
 
Men imorgon sägs det att det ska bli galet varmt. Så jag tror att jag väntar med höstmyset :-)
 
Dagens reflektion är att en middag när jag är ensamen hemma kan bestå av två smörgåsar och en kopp kaffe. Typ en frukost till middag. Tur att jag inte är ensamen hemma så ofta :-)
 
Må så gott

Kommentarer
Postat av: Bella

Visst har det varit höstlikt ute idag... Sommaren har känts långt borta, vi får hoppas det snart hittar tillbaka igen!

Ha det gott!

Kramar Bella

2012-07-23 @ 22:41:43
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: Coolaannna

Vissa stunder får jag också den känslan. Känner mig lurad på sommaren och alla de där härliga dagarna vid havet med krabbfiske och svedda axlar. Bara måste få liten dos av det.

Varma kramar Anna

Ps...en dag så blir det den där roadtrippen, jag , du och Lotta!!

2012-07-23 @ 23:39:23
URL: http://coolaannna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0