Stort för mig

God kväll kära läsare av denna blogg,
 
Idag har det hänt sådant som känns stort för mig.
 
  • Jag har deltagit i en golftävling. Och jag kom inte sist. Dessutom fungerade mitt närspel.
  • Jag har badat i havet (premiär). Och det var inte för kallt för att bada. Melker är mäkta stolt över mig.
  • Jag har suttit ute sent denna ljumma kväll. Njutbart!
Ser ni det stora :-)
 
 
 
 
Svärmor och jag gick i samma boll. Över henne vann jag inte.
 
 
 
Ikväll tog vi en tur med båten in till hamnen. Detta för att besöka goda vänner (Marie & Peter) som lagt till där över helgen. Urtrevligt!
 
 
Dagens båtbild
 
Dagens reflektion är att den svenska sommaren slår det mesta. Åtminstone dagar- och kvällar som denna. Det är  härligt med ljuvliga sommardagar.Oj så glad man blir när vädret kan liknas vid att vara magiskt.
 
Må så gott
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Idag måste jag nog säga att soluppgången slår det mesta eftersom jag inte kunde somna;)

2012-07-08 @ 04:28:15
URL: http://alltoingeting.blogspot.com
Postat av: KaosJenny

Mm, vi ser storheten i det hela... Och den svenska sommaren är så där magisk de där dagarna eftersom det inte är så hela tiden :-) Då blir man desto lyckligare när det väl är...

2012-07-08 @ 10:10:36
URL: http://fantastisktkaos.blogspot.com
Postat av: Carina Bengtsson

Jag håller med dig, den svenska sommaren är underbar när den visar sig från sin bästa sida.
Att du redan har hunnit med ett havsdop är fantastiskt. Det har ju inte varit speciellt varmt ännu så det borde vara kallt i vattnet (jag är världens badkruka...)

Njut av sommaren och ta hand om dig.
Kram

2012-07-08 @ 12:26:03
URL: http://www.glimtavmittliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0