Vattenvana

Hej alla,
 
Fredag kväll och nu väntar helg. Jag har gjort mig välförtjänt av helg och hoppas på att den bjuder mig på vad just jag behöver.
 
 
Vi promenerade till havsbadet ikväll. Melker (i bild) hoppar från 4,5 meter. Galet modig och galet duktig. Det som jag finner som läskigt finner han som kul :-)
 
Jag hade aldrig vågat låta honom att hoppa, jag ser farorna. Men det vågar hans far :-) Vilken lycka för Melker.
 
 
Han hade 3 familjemedlemmar på bryggan som publik. Melker var den enda av oss som valde att bada :-)
 
Dagens reflektion handlar om vattenvana. Jag är glad över att Melker älskar att bada. Barn som inte räds vatten och som kan simma och som vågar, de blir bra mycket rikare än dem som räds vatten, de som inte kan simma och de som inte vågar.
 
Må så gott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0