30 minuter av mitt liv

Hej på er alla,
 
 
Dagens spegelbild
 
 
Dagens himmel.
 
 
Tomaterna mina behöver sol....
 
 
Mitt promenadsällskap för dagen :-)
 
 
 
Dagens båtbilder
 
Dagens reflektion: Ikväll hade jag inte tid att ge mig ut på min löparrunda förrän klockan hunnit bli 22.45. Då hade jag ingen lust alls, verkligen ingen alls. Men sen tänkte jag att "rundan endast tar ca 30 minuter av mitt liv". Och ut på min runda tog jag mig. Den bästa hittills, och jag vet varför. Jag tänkte på viktigare saker än på hur jobbigt det är att springa. Och då ska ni veta att jag helst skulle slippa tänka på det som jag tänker på.
 
Må så gott
 
 

Kommentarer
Postat av: Lifessilverlining

ja att det ska vara så svårt att komma iväg fast det eg är så skönt och bra. konstigt det där:) gulligt promenadsällskap du hade !kram Nilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0