Regn i Trosa

Hallå där,

Regn i Trosa idag. Något som jag inte hade något emot :-)







Efter en mysmorgon valde jag och yngsta sonen att ta en tur in till stan i Trosa. Det regnade på oss när vi tog oss från den ena trevliga butiken efter den andra. Härligt att få tanka inspiration. Regn är ju trots allt bara vatten :-)



Med endast 5 grader utomhus var det gott att tända brasan.



Dagens båtbild.

Jag har bläddrat i blanka härliga tidningar, jag har läst bok, jag har legat på soffan och vilat med slutna ögon.

Jag har haft en bra dag!

Dagens reflektion handlar om godis och motion. Jag äter för mycket godsaker och motionerar för lite. Det där med förändring är svårt. Men förändringar börjar med tanken om att få till en sådan sägs det. Och jag, jag har tänkt massor på just detta. Det är dags snart....dags att ta tag i detta. Snart så....

Må så gott

Kommentarer
Postat av: Coolaannna

Hej vännen!



På ett sätt låter det skönt att tända kaminen men jag vill helst ligga vid havet och njut i värme!



Trosa ser så mysigt ut. Är det Göta kanal som rinner igenom. och båtbilden stillar mitt inre!



Kram och ha en fin dag Lotta!



Kram Anna

2012-06-03 @ 13:00:47
URL: http://coolaannna.blogspot.com
Postat av: Stina

Ja, nu är det eldartider. Men det är ju så mysigt också, så det kan få regna lite.:-) Kram Stina

2012-06-03 @ 17:48:36
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: casaofmia

Mysigt med brasa i regnet, kram

2012-06-03 @ 19:19:19
URL: http://www.casaofmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0