Sommardag

Hallå där ute i cyberrymden,
Solen har varit på besök i Trosa idag. Så pass mycket att jag känner mig tacksam över att äntligen ha fått njuta av sol och värme. Jag har njutit av denna sommardag.
 
 
Herr snigel
 
 
Lavendeln är på gång.
 
 
 
Vackert med regndroppar.
 
 
Tänk om jag ändå hade ett makrobjektiv. Oj så fin denna bild kunde ha blivit.
 
 
Årets strandväska, för oss. 30 kronor på intersport. Ett litet tips :-)
 
 
15 grader är inte för kallt för att bada, för Melker. Jag doppade fötterna och de blev (nästan) till is. För kallt för mig men inte för Melker.
 
 
En glimt av Trosa havsbad. Jag satt på bryggan och njöt av denna härliga miljö. Vad det är gott att vara ledig :-)
 
 
Dagens båtbild
 
 
Kvällsregn bjöds det på ikväll. Tyvärr innebar det att auktionen som är på Garvaregården i Trosa på onsdagar, inte alls blev vad vi hoppats på. Det regnade när vi kom dit och det formligen vräkte ned när vi gick därifrån. Vi får hålla tummarna för nästa onsdag istället.
 
Dagens reflektion är att solen gör allt mycket vackrare och mysigare. Oj så härlig den är när den äntligen kommer på besök.
 
Må så gott
 
 

Kommentarer
Postat av: tinajo

Solen är välbehövlig, den visade sig här i dag också och allt kändes bättre!

2012-06-27 @ 22:36:47
URL: http://tinajoathome.blogspot.com/
Postat av: Bella

Solen är så viktig för välbefinnandet och gör verkligen allt vackrare! Jättefina bilder du tagit, trist dock med auktionen. Håller tummarna för att vädrets makter är på er sida nästa onsdag!

Kramar Bella

2012-06-27 @ 22:43:31
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: Jess

15 grader!? Barn är inte som vuxna, hahaha! Underbart att de badar oavsett liksom!
kram

2012-06-28 @ 21:59:37
URL: http://maisongrey.blogspot.se
Postat av: Min plats i solen

Underbara sommarbilder från Trosa du bjuder på Lotta och visst är det härligt när solen tittar fram. Då dansar själen på något vis. :)

Även här nere i söder har sommarvärmen återvändt och idag åkte vi och badade. Skönt!

Ta hand om dig vännen och fortsätt njuta av ledighet och fina dagar.

Kram Lotta

2012-06-28 @ 22:06:59
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Kristina

Hej vännen.
Hua mig bada i 15 gr vatten. Mina killar hoppar också bara i medan jag står och velar. Nej varmt måste det vara, en bit över 20 gr i alla fall. Längtar så till min semester . Nu är det inte långt kvar. Ha det fint. Kramis Kristina.
Hälsa Melker att han är en tuffing.

2012-06-28 @ 22:23:22
URL: http://mammamedambitioner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0