Allt & ingenting

God kväll på er alla ni som hittat hit,

Det finns en lista som går runt i blogsfären. Av Camilla med bloggen http://alltoingeting.blogspot.se/ har jag fått ett gäng frågor att besvara.  Nedan följer svaren.

1. Finns det någon låt som du är evinnerligt trött på just nu?
Den portugisiska låten som går varm här hemma och på radion (mossa mossa) den börjar jag tröttna på. 

2. Din absolut bästa resa?
Resan till New York 2009. Det var stort att besöka städernas stad.

3. Vilken talang/intresse skulle du vilja utveckla mer?
Jag skulle väldigt gärna vilja utveckla mitt fotograferande och mitt trädgårdsintresse. 

4. Vad drömde du om att bli som barn?
Polis

5. Vad har du för framtidsdrömmar?
Jag har framtidsdrömmar som jag väljer att hålla för mig själv. Men jag hoppas på att finna balans i livet. Hoppas också på att få bli gammal och skruttig. Jag drömmer om barnbarn. Jag ska ju bli världens bästa mormor och farmor.

6. Vilken bok har du läst om? Om någon.
Som trebarnsmamma har jag läst många barnböcker om och om och om igen.

7. Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Morgonmänniska

8. Är du skrockfull?
Inte egentligen men visst skrock bär jag med mig från min uppväxt. Exempelvis nycklar på bordet och att ha ljung inomhus, ett big no no för mig :-).

9. Har du något motto?
Tiden är nu.

10. Hur ser din perfekta dag ut?
En perfekt dag för mig är en dag utan stress och med känslan av att jag har all tid i världen.

11. Om du fick bjuda in 6 kända personer, döda eller levande, på middag. Vilka skulle då få en inbjudan och varför?
Oprah Winfrey för att jag finner henne som en klok person. Av henne kan man lära massor av. Att träffa henne vore så coolt.

Anna Lind för att jag tror att hon var en intressant person. Hon fattas i politiken idag, tycker jag. 

Kristin Kaspersen för att jag vill höra om hennes personliga utveckling. Hon synes ha funnit ngn form av balans i livet. Med henne skulle jag prata inredning också :-)

Elisabeth Gummesson för att jag har massor att lära av henne. Hon har erfarenheter att dela med sig av.

Victoria Skoglund (Zetas) för att jag vill att hon skall berätta för mig hur jag skall ta mig an slänten som vi har på landet. Hoppas på tips och råd. Kanske kan hon rita och berätta för mig så att jag får en skiss att utgå från.

Frida (Abba) för att det vore häftigt att få sitta till bords med en idol. Jag var Frida i många många år :-)

Det var mina svar :-)

Dagens reflektion är att jag börjar bli riktigt stressad över att det nalkas semester snart. Min" att göra lista innan semestern" den är lååång.

Må så gott

Kommentarer
Postat av: Tina

Kul läsning!

Min målsättning är att jag ska dra ner på tempot och stressa av lite inför semestern, Får se om jag lyckas..



kram o trevlig helg!

2012-06-01 @ 06:54:00
URL: http://www.meandmyshed.blogspot.com
Postat av: Camilla

Kul att läsa dina svar:)

Hoppas nu att du inte blir helt sönderstressad innan semestern kör igång. När har du semester föresten?

Ha det gott.

Kram

2012-06-01 @ 07:26:38
URL: http://alltoingeting.blogspot.com
Postat av: Hemlängtan

Så kul att läsa! Känns som man lär känna varandra lite bättre för varje inlägg trots att man inte träffats.

Bra målsättning att hitta balans i livet. Har man inte det kan man ju inte njuta utav något annat. Jag har också en hel del att lära där...



Hoppas att du på något sätt känner ro inför semestern.



Ha en underbar fredag!

Kram, Jenny

2012-06-01 @ 15:07:50
URL: http://www.minhemlangtan.blogspot.com
Postat av: Annixen..

Det är så roligt att läsa frågor och svar, kul läsning!



Vad härligt det låter att ni har semester i antågande, vår ligger lååångt borta känns det som just nu.

2012-06-01 @ 21:51:43
URL: http://annixen.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Som jag skrev på en annan blogg: jag gillar sån här läsning! Alltid kul att få veta mer om sina bloggvänner:)



Trevlig helg!



Kram Pernilla

2012-06-01 @ 22:30:54
URL: http://vardagslyxhosnilla.blogspot.com
Postat av: tinajo

Roligt att läsa detta! :-)

2012-06-01 @ 22:41:52
URL: http://www.tinajoathome.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0