Elljusspår

Hej och god kväll på er alla,
 
jag har bekymrat mig över mörkret endel. Att springa i mörker är inte helt optimalt, tycker jag.
 
Idag testade jag elljusspåret i närheten av där jag bor. Försedd med bland annat löparhandskar och mössa sprang jag till spåret - sprang några varv i spåret - sprang hem igen.
 
Således har jag de bästa förutsättningarna för att hålla liv i löpningen, något som glädjer mig.
 
Dagens reflektion handlar om att julen gärna får dröja för min del. Jag vill boa in mig här hemma innan det är dags för mig att plocka fram julpynt. Men glöggen, den är jag redo för, men det andra, det kan vänta :-)
 
Må så gott
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fint med spår nära! Då blir det av ;)

Håller med. Jag vill mjukt och fint komma in i julgrooven. Lite glögg är en bra början.

Kram finaste!

Lotta

2012-11-08 @ 00:13:18
Postat av: Anna Adanir

Bra med elljusspåret, snart skidspår :)
Kul och ha nytt boende som man får planera med saker.
Ha en bra dag! Kram

2012-11-08 @ 07:06:17
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: tankar o bilder

Ja, lite glögg är det snart dags för... :)

2012-11-08 @ 08:47:52
URL: http://tankarobilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0