Väggord

God kväll,
 
 
Innan tillträdet till vår lägenhet som vi ni bor i malde det många tankar och bilder i mitt huvud. En bild jag hade klar för mig var hallen. På vit vägg ville jag ha ett väggord med svart text. Och jag ville att det skulle stå välkommen.
 
Nu finns den där på väggen i hallen. Ett ord på 1,25 meter. Och jag är så nöjd. Ibland blir det precis som man tänkt sig :-)
 
Dagens reflektion handlar om att det också händer att det inte alls blir som man tänkt sig. Ikväll, sen kväll, masade jag mig ut på en löprunda. Jag hade orkat springa långt och länge men blev störd av telefonen ett flertal gånger, jobbsamtal vilka jag var tvungen att ta. Sen lyckades jag med konsten att snubbla på en rot och föll och skadade mitt knä.Trots att orken fanns i mig och att kroppen inte fått jobba sig trött gav jag upp efter 5 sprungna kilometer och 2 km promenerande (jobbsamtalen). Kanske borde jag ha stannat hemma ikväll :-(
 
Må så gott
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Välkommen! Så fint Lotta.

Och du, tycker du är en kämpe. Som ger dig ut och tog dig runt och sprang 5 km, och gick 2. Jag som låg på soffan ;)

KRAM!

2012-11-16 @ 00:03:25
Postat av: Lotta

Godmorgon min vän!

Titta gärna in på min blogg när du har tid. Jag har något där till dig ;)

Kram och trevlig helg!

Lotta

2012-11-16 @ 04:51:42
Postat av: Anna

Hos dig känner man sig verkligen välkommen!
Fint!
Ha en bra fredag! Kram

2012-11-16 @ 06:33:10
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Åsorna

Jättesnyggt! På vår vägg står det Laugh :)

Hoppas att ditt knä snart mår bra igen!
Kram från oss Åsor

2012-11-16 @ 08:08:02
Postat av: millandante

Ibland kör det ihop sig... hoppas allt känns bra snart igen.

Jättefint, enkelt och snyggt med väggordet!

Kram

2012-11-16 @ 18:29:25
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Åsa!

Så snyggt!

Vid tanke på löparrundan, så är det inte alltid det blir som man tänkt sig, men du kom ut ju, och det är gott nog!

2012-11-18 @ 12:49:33
URL: http://bitihopdax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0