Fokus

Hej på er alla,
 
ont om inlägg i bloggen eftersom det råder flyttstök. Jag har fullt fokus på flytt och på det gamla boendet och på det nya boendet. Hjärnan går på högvarv och det händer att jag slår mig ned för en stund och funderar på hur fasiken vi ska få ihop allt detta. Kommer jag att orka. Kommer jag att knyta ihop allt. Det är jobbigt att flytta!
 
Dagens reflektion handlar om att jag imorgon ska jag jobba på jobbet och inte hemmavid. Jag måste således för en arbetsdag skifta fokus för att till kvällen skifta tillbaka till flyttförberedelserna. Och jag undrar hur i hela friden jag ska klara av detta. Jag har inte tid att jobba på jobbet. Jag har ju tusen grejer att ta hand om hemma i radhuset och i lägenheten.
 
Önska mig lycka till :-)
 
Må så gott
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Förra helgen rensades det en hel del här hemma och tankarna gick till dig och er flytt. Hjälp om vi skulle byta huset mot lägenhet en enorm vind mot ett källar förråd. Nyfiken är jag också, har försökt läsa mellan raderna men inte fattat riktigt flyttar du själv eller med sambo.
Kram Kristina

2012-10-18 @ 20:23:20
URL: http://mammamedambitioner.blogspot.com
Postat av: A House With A View

Oj oj, det låter som du har det jättehektiskt just nu!! Jag sänder maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassor med styrkekramizar och feelgood!!!:)))))

Kraaaaaaaaaaaaaam o lycka till!!

/aka

2012-10-18 @ 22:49:57
Postat av: Lotta

Lotta, jag vet hur det är....tänker på dig!!!

Kram!

2012-10-19 @ 01:46:13
Postat av: Pernilla

Lyacka till!:)

Usch, att flytta är ett himla jobb. Det enda som är bra är att man brukar rensa ordentligt och få lite ordning...

Ha det bra!

Kram Pernilla

2012-10-19 @ 14:07:44
URL: http://vardagslyxhosnilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0