Hälsena

God kväll,
 
jag är bekymrad över min löpning. Just när jag börjat identfierat mig själv som en person som löptränar regelbundet så har jag nu stött på patrull i form av en (vad jag tror är)  hälsena som gör ont och detta hela tiden.
 
Smärtan gör att jag inte vågar ge mig ut och springa då jag är rädd att förvärra. Voltaren gel hoppas jag ska göra underverk , men det verkar inte så :-(
 
Dagens reflektion är att man ibland för att få till en förändring måste göra sådant som man är lite rädd för.
 
Må så gott
 

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Prova också Voltrane tabletter, bättre än gelén (tror jag) Jag har ännu inte ont någonstans fast jag ibland önskar det haha!

2012-10-03 @ 22:06:49
URL: http://systermarie.blogspot.com
Postat av: Gun

Voltaten reklamen är tydlig med att man ska vila och ta tablett. Krya på dig
Kram

2012-10-03 @ 22:18:04
Postat av: Lotta

Å, så typiskt Lotta! Du som kommit igång så bra. Hoppas verkligen det går över med gelen.

Lotta, jag har mailat dig :-)

Kram!

2012-10-03 @ 22:25:16
Postat av: LiseLotte

Simma istället, så länge det gör ont

Kram

2012-10-03 @ 23:45:41
URL: http://apiecehappiness.blogspot.com/
Postat av: Kristina

Ta det lugnt så det inte blir värre. Simning ja, det är skönt och en stund i bastun efteråt mmmm.
Höst rusk och mössa jag håller med dig. Ha det fint vännen och var rädd om dig.
Största kramen Kristina

2012-10-04 @ 21:16:05
URL: http://mammamedambitioner.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ajaj stackars dig! Vila är nog det som gäller! Hoppas det är bättre! KRAM!! Anna

2012-10-04 @ 22:58:11
Postat av: Magnus

Ah... Efter drygt 10 år med problem med hälsenan kan jag bara säga att det är dags för rehab :)
Vad du ska göra är excentrisk hälseneträning, 2 ggr/dag, 7 dgr/vecka i 12 veckor :)
Vila från löpningen i 2 veckor, sedan kan du börja springa igen. Hm, kommer bli väldigt långt det här... Kanske ska maila över träningsprogram om du vill? Hör av dig i så fall...
//Magnus

2012-10-06 @ 10:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0