I Love hockey

Hallå där denna sena lördagskväll,
 
 
Eric (Melkers kusin) spelade med sitt Malmö mot Huddinge och La familia var på plats. Oj som jag njöt av att sitta på läktaren.Älskar hockey, jag går igång på det.  Som jag saknat detta.
 
Att min äldsta son valde att sluta med ishockeyn kändes länge som en sorg (gör det lite fortfarande).....jag respekterar dock hans beslut, förstås.
Jag älskade att sitta på läktaren och se honom spela år efter år. Ikväll kom känslan tillbaka. Jag saknar det massor samtidigt som jag känner sådan tacksamhet över alla de hockeyår som vi fick, och det var många.
 
Vilken tur att jag får en dos av ishockey lite då och då:Tur att jag har andra att titta på och heja fram. Snart går Melker på is. Det blir kul!
 
Och Erics lag vann :-)
 
Dagens reflektion är att jag som den mösstjej jag är älskar att hösten är kommen eftersom jag äntligen får använda mössa :-)
 
Må så gott

Kommentarer
Postat av: Adela

Härligt med hösten ja om den är frisk och solig!
Har inte haft några hockeykillar men kan tänka mig att det varit kul att se när han spelade=)

Kram
Adela

2012-09-30 @ 17:16:01
URL: http://www.houseofadela.blogspot.com
Postat av: Maribella

Mysigt, och snygg mössa från France har du ju också!!!

2012-09-30 @ 17:18:47
URL: http://www.maribellassk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0