Nåt bra:

Go kväll alla rara,
 
Vill inleda med att återknyta till mitt förra inlägg angående talet jag skall skriva och hålla vid min dotters bröllop. Jag vet redan nu att jag inte kommer att klara av att hålla det talet utan att gråta, utan att pausa för att hämta andan. Tårar hör väl bröllop till och det är ju inte varje dag ens barn gifter sig :-)
 
På denna adress (i Stockholm) finns en modern begagnatbutik som heter Nåt Bra. www.nåtbra.se
 
Nåt Bra hade invigning idag och jag var på plats i sällskap av bland andra finaste svärmor och Melker.
Jag blir glad av att det finns dem som vågar tro på en idé och som driver idén från tanke till verklighet. Det är coolt!
 
Hösten är här men ännu finns det blommor att njuta av.
 
 Min yngste son, en vampyr :-)
 
Dagens reflektion är att jag sitter inne med väldigt många reflektioner.....
 
Må så gott
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Dina reflektioner lockar fram mina så fram med dem bara. Kramar i massor till dig och din vampyr. Passar perfekt med en vampyr en kväll som denna me full måne och allt.
Puss puss

2012-09-02 @ 01:22:37
URL: http://mammamedambitioner.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Ja men herregud, jag skulle också börja grina vad jag än sa i mitt tal det är ju så stort och laddat som det är det där med bröllop. För att inte tala om själva vigseln där skulle jag också störtböla som om det vore en begravning fast det förstås är glädjetårar ;) Jag är förresten inte "talare-typen" så min man får nog hålla i den biten i allafall.
Fin vampyr också ;)

Kram Ullis

2012-09-02 @ 01:42:53
URL: http://tidsoptimistenbloggar.blogspot.se/
Postat av: Lotta

Fina Lotta...dina reflektioner är så bra!

Vilken söt vampyr du har! Och butiken var fin, en sån jag skulle tycka om.

Kramkram!

2012-09-02 @ 02:11:03
Postat av: Anna Adanir

Vilken läskig vampyr men söööt :)

Tårar hör väl till och när dottern gifter sig är väl någe speciellt!

Kram

2012-09-02 @ 06:37:00
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Tina

Att reflektera är nyttigt för själ och kropp!

kram

2012-09-02 @ 09:01:06
URL: http://www.meandmyshed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0