Båtbild

Hej och god morgon kära besökare,
 
blev så jätteglad igår när jag kikade ut över farleden och såg att det äntligen var dags för en dagens båtbild. Som jag sprang fort för att få fram kameran :-)
 
 
(Går)dagens båtbild. Som ni ser har farleden nu en ränna och är ännu inte helt öppen. Regn och sol gör gott. Snart är farleden helt öppen. Mysigt!
 
Dagens reflektion är att jag lyfter hatten för händiga människor och goa vänner. Läckan är ett minne blott och snart har jag kommoden och även köksblandaren på plats. Yes!
 
 

Kommentarer
Postat av: Marlene

Kikar in och säger hej.
Ska bli skoj att ses på Bloggdagen i maj :-)

2013-04-15 @ 16:28:12
URL: http://fdensammamamman.blogspot.se/
Postat av: Tina

Ser lite kallt ut, modia människor som ger sig ut med båt. Härligt med vänner som finns där o ställer upp. Kramisar Tina

2013-04-15 @ 19:04:45
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Gun

Kul att kunna göra dig glad :) Ser ut som det blir onsdag som Ubbe kommer. Han ringer dig i morgon
Kram

2013-04-15 @ 20:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0