En sak i taget

Gokväll gott folk,
 
 
Blommor i kruka är så fint. Längtar tills det är dags för mig att fylla krukorna på uteplatsen med fina blommor. Men först skall utemöblerna jag köpt monteras ihop. Tror det kommer att bli fint, hoppas.....En sak i taget.
 
Dagens reflektion handlar om det där dåliga samvetet som man tydligen inte behöver ha. Melker bad att få stanna kvar på fritids när det vara dags att gå hem. Han hade så roligt sa han. Jag är glad över att han trivs. Himla onödigt att ha dåligt samvete över att hämta sent :-)
 
Må så gott
 

Kommentarer
Postat av: tinajo

Haha, ja - min yngsta vill helst inte gå hem tidigare än han måste! :-D

2013-04-24 @ 22:05:57
URL: http://tinajoathome.com/
Postat av: a House With A View

Jättefin bild på vacker blomma! Vad kul också med nya utemöbler, det skulle jag också behöva. Hoppas få se lite foton på dem sedan :)

Stöööörsta kraaaaamen aka

2013-04-24 @ 22:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0