Sol och vindstilla

Hej alla ni som kikar in här hos mig,
 
Idag är semestern formellt över. Efter 12 härliga dagar i Spanien är vi nu redo att starta upp vardagen igen. Men innan dess, låt mig få berätta om vår sista dag i ett ljuvligt Estepona. Ett Estepona som bjöd på en varm och go sol och det var vindstilla. Vilken dag!
 
 
Vi inledde morgonen med att gå på marknad. Varje söndag är det marknad vid båthamnen. Hur mysigt som helst.
 
 
Vi slog oss ned för att äta glass och dricka kaffe. Ljuvlig stund. Älskar, bara älskar miljön.
 
 
Jag fick nyheter om att det snöade i Stockholm och jag tänkte att jag kommer att sakna att vara barfota i sommarskor.
 
 
Ett sista dopp i medelhavet (för denna gång) för badkungen i familjen.
 
 
Jag strosade runt barfota på stranden. Älskar känslan av sand mellan tårna. Finns så mycket att fota på stranden, så mycket att beskåda. Älskart!
 
 
Som sagt, det finns en del att fota :-) Älskar färgen på denna båt, passar ihop med sand och medelhavet.
 
 
Jag älskar Palmer. Jag fullkomligen älskar Palmer. Kan inte få nog av dem. Var tvungen att ta en sista bild.
 
 
I väntan på att få stiga ombord på planet för hemfärd blev det en latte. För mig är det något alldeles speciellt med Starbucks. Ett tydligt tecken på att jag är utomlands. Så himla internationellt på något vis. Skön känsla när kaffet känns lyxigt :-)
 
Vilken fin sista dag vi fick! En fin avslutning på en toppenbra semester.
 
Dagens reflektion är att 12 dagars semester är många dagar (för mig) så här i mars-april. Men hur fort gick det inte! Vart tog tiden och dagarna i vägen? Fort men välbehövligt. Nu välkomnar jag vardagen med allt vad det innebär. Trots allt är den som gjorde det möjligt för mig att åka till Spanien. Den är inte så tokig, den där vardagen :-)
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Channal

Underbar bild på dina bruna fötter i vita loafers och sonen i vågorna! Sådana bilder kan jag njuta av länge... semesterminnen och känslan sitter kvar längre tack vare dem! Njut av det du med!

KRAM Anna

2013-04-09 @ 15:36:28
URL: http://annasinspiration.blogspot.com/
Postat av: tinajo

Så himla härligt, den karamellen får du suga på länge! :-)

2013-04-09 @ 18:24:06
URL: http://tinajoathome.com/
Postat av: tess

jag blir alldeles sjuk av dina bilder! Löööövly!

Kram

2013-04-09 @ 22:00:56
URL: http://tess.grevskapet.com
Postat av: KaosJenny

Åååhhh, sand emellan tårna. Underbart och vad härligt att ni haft det bra och hämtat kraft till vardagen. Kram

2013-04-09 @ 23:30:31
URL: http://fantastisktkaos.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0