Nynäshamn

Hej alla goa som hittat hit. Hittat hit till min vardag och mina reflektioner.
 
 
 
Idag valde vi (jag och min yngsta son) att tillsammans med svärmor och hennes lilla Ella åka till Nynäshamn.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melker hade badkläder med sig och tänka sig att vi hittade någonstans för honom att bada. 19 grader är inte för kallt för honom :-) Nynäshamn är så fint, så otroligt vackert. Vi shoppade, vi åt en utsökt lunch, vi njöt av en åktur på Strandvägen, vi fikade (förstås), vi besökte hamnen och Nynäshamns Havsbad. Vi besökte även Ösmo plantshop och Ösmo kyrkogård.
Vi fick en fantastisk dag tillsammans, som alltid tillsammans med svärmor. Vi har bestämt oss för att vi måste göra om samma resa en gång till. Måste tillbaka och då ska vi inte ha en tid att anpassa oss efter..... 
 
 
 
 
 
Vi hade en tid att passa eftersom Melker hade golfträning på kvällskvisten. Han gick ut på banan och jag slog några bollar på rangen. Sista träningen för honom denna sommar eftersom vi flyttar hem från landet snart. Skolstart på måndag.
 
Dagens reflektion handlar om att jag idag har inlett min sista semestervecka. Nummer fem av fem. Jag har bestämt mig för att fylla den med en hel massa bra. Jag vill få till ett bra avslut innan vardagen tar vid.
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maidi

Tänk att sommaren och semestern alltid går så fort. Vi får hoppas nu att den kommande vintern går lika fort..

Kram Maidi

2013-08-13 @ 09:39:08
URL: http://www.svartairisen.blogspot.com
Postat av: Pia - Kakaobönan

Vilken härlig dag ni verkar ha haft. Tror säkert du kommer få en fantastisk fin sista semestervecka. Du verkar bra på att "fånga dagen".
Som du skrev om att motion ger energi i inlägget nedanför så är det ju. Efter åtta igår kväll snörade jag på mig skorna och tog mig ut på en runda. Fast det var måndag och fast jag var trött och hade huvudvärk men så bra jag mådde när jag kom hem igen! Det gäller att komma ihåg det nästa gång igen bara...
Kram

2013-08-13 @ 11:08:53
URL: http://kakaobonan67.wordpress.com
Postat av: KaosJenny

Härligt med en sista semestervecka... Klart du kommer att fylla den med en massa bra-saker.. Kram

2013-08-14 @ 01:55:02
URL: http://fantastisktkaos.blogspot.se
Postat av: VÄLKOMMEN HEM!

Härlig dag och visst är det synd när semestern lider mot sitt slut? Nu längtar man redan till nästa! ;-)
Men du? Glömde du inte nå´t? Dagens båtbild, hihi!
Det har varit så mysigt med dina dagens!
De kommer vi också att sakna.
KRAM! Judita

2013-08-14 @ 21:36:41
URL: http://www.valkommen-hem.blogspot.se
Postat av: Coolaannna

Jag får lust att också ha semester!!! Ni hittar på så mycket skoj!

Kram Anna

2013-08-14 @ 22:10:30
URL: http://coolaannna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0