Två dagar

Hej,
 
Efter två dagar och en natt tillsammans med en kär vän och hennes barn på deras landställe är nu Melker och jag hemma på landet igen. Vi har haft det så himla bra!
 
 
Min vän Gisela med tre busungar.
 
 
Badmöjligheter fanns det gott om. Men denna brygga blev min favorit. Där trivdes jag extra bra.
 
 
Minstingen som börjar bli stor.
 
 
Underbart!
 
 
Moln idag
 
 
Vi har bjudits på så mycket god mat. Det ni ser i bild är dagens lunch, blåbärspannkaka.
 
 
Så rart att mötas av detta längs vägen.
 
 
Barnen har badat och badat och badat :-)
 
 
Så vackert!
 
Vi har babblat och det har fnissats och det har badats och det har lekts. Jag kan knappt sätta ord på hur bra vi har haft det.
 
Dagens reflektion är att jag minsann håller mitt löfte till mig själv. Mitt löfte om att se till att den sista semesterveckan blir en riktigt bra sådan :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: tinajo

Ser ut som att ni haft det toppenbra! :-)

2013-08-14 @ 22:18:06
URL: http://tinajoathome.com/
Postat av: Kristina

Aaaaa vad mysigt. Inget är som goda vänner. Jag har jobbat tre dagar och det känns redan helt ok .
Du dina bilder är jätte fina. Vad skönt att höra att du tar väl hand om dig. Krameli kram ❤

2013-08-14 @ 22:23:54
URL: http://mammamedambitioner.blogspot.com
Postat av: Lotta

WOW! Det var det första ordet som kom till mig. Så härligt Lotta, vilka dagar ni haft. Ja, ni har en underbar vecka, ser det.

Njut min vän!

KRAM

2013-08-15 @ 01:52:47
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0