10 år

Hej och godkväll,
 
Den 12 december 2003 var för mig en speciell dag. En mycket speciell dag.
 
Idag har det gått 10 år, och jag minns allt så tydligt och så klart. Jag minns och jag gläds över att ha fått denna dag att bära med mig som det vackraste av minne.
 
Jag minns exakt vad jag hade för kläder, vilken frisyr jag hade, jag minns allt. På pricken allt.
 
Dagens reflektion handlar om att jag redan idag för 10 år sedan visste, jag visste, att oavsett hur det skulle bli så skulle just datumet "den 12 december" för alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
 
Idag har jag en fin film i huvudet. Och jag tycker om filmen.
 
Må så gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den 12:e december!! Men säger du A måste du säga B... spricker av nyfikenhet!! Kom din fina son då? Fick du ditt drömjobb? Låg du på stranden i ett soligt land? Var du i New York och mötte någon mkt speciell person?

Fin luciadag till dig! KRAM Anna

2013-12-13 @ 07:22:24
Postat av: Ninelin

Få många tankar i mitt huvud nu. . .

Kram N

2013-12-14 @ 13:28:17
URL: http://ninelin.blogg.se/
Postat av: KaosJenny

Underbart. Även om allt inte blir som man tänker sig till slut så kan händelser vara oerhört viktiga och det är härligt att njuta av det som är/var bra. Kram

2013-12-14 @ 15:32:12
URL: http://fantastisktkaos.blogspot.se
Postat av: Lotta

...och jag har den 17 december som ett speciellt datum!

Förstår precis.

KRAM vännen

Lotta

2013-12-14 @ 21:11:19
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0