I väntan på barnen och svärsonen

Hej och God jul på er alla ni som hittat hit,
 
I skrivande stund kan jag tro att det är många som väntar på att tomten ska komma. Själv väntar jag på att mina barn och svärson skall komma hem för att fira jul.
 
I väntan på att de ska komma hem så har jag softat i soffan med bok, nyhetsmorgon och wordfeud. Jag har också tillbringat 9 km i löparspåret. Löppass nr 15 avklarat. Middagsdukningen är klar och jag är i fas och detta utan stress.
 
Dagens reflektion är att det blir jul här hemma först när barnen kommer hem.
 
Må så gott

Kommentarer
Postat av: Lotta

Julkramar till er kära Lotta!!

God Jul!

2013-12-24 @ 15:09:45
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Marie KJ

Det låter som om du har julfrid vännen, är någon värd det är det DU ❤️ Vad vite julen utan barnen? Nu väntar vi på barnbarnen 😘 God Jul finaste Lotta, 2014 blir ditt år ❤️

Svar: Men du har så rätt Marie. Julfrid, är såklart det jag faktiskt fått träffa på i år :-)
Barnbarn, det blir fint det. 2014, ser jag fram emot. Kram
Mammaxtre

2013-12-24 @ 23:57:02
URL: http://systermarie.blogspot.com
Postat av: Tina

Stora julkramen o God fortsättning. Tina

2013-12-25 @ 16:58:39
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Lollo

God Fortsättning på Julen !
Vet du hur besviken jag blir när jag ser att inget nytt är skrivet här...
Förstår du verkligen hur mycket du betyder ?
Förstår du vilken glädje jag läser ?
Förstår du hur många tankar du ger mig med dina ord & dina betraktelser i ditt liv.
Förmodligen inte <3 Många varma Kramar från din trogna läserska Lollo

Svar: Vad gullig du är Lollo. Tack! God fortsättning!
Mammaxtre

2013-12-26 @ 08:52:48
Postat av: Torunn Tangen

Jeg håper at de kommer snart!

I mellomtiden; ha en fin og minnerik julehelg ^^,

2013-12-26 @ 11:21:58
URL: http://torunn-tangen.blogspot.no
Postat av: Gisela

Hej Lotta! Hoppas din jul varit fin. Jag har haft sönder min mobil och kan inte komma åt några telefonnummer. Snälla smsa ditt mobilnummer till min jobbmobil 0761201195, så kan vi höras. Många kramar Gisela

2013-12-26 @ 14:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0