Starkare än Pippi Långstrump

Hej bloggens alla besökare,
 
Idag valde jag bort kryckorna. Jag väljer från och med nu att stå på egna ben. Och imorgon skall jag inte ha ryggsäck, så ni vet :-)
 
 
Söndag och träning utomhus. Underbart väder bjöds det på idag för både åskådare och hockeykillar.
 
Dagens reflektion handlar om att jag varit ledsen (och är fortfarande)
Ledsen över något tungt som kommer att prägla största delen av mitt 2013. Dock kände jag idag att ledsamheten börjar övergå till ilska. Jag börjar känna mig arg. Och det tänker jag är bra. För att vara arg gör mig nog stark. Och jag behöver var stark, strakare än Pippi Långstrump till-och-med.
 
Må så gott
 
 

Kommentarer
Postat av: Gun

Skönt att du kan röra dig utan kryckor :)
Tråkigt att du ska genom något so gör dig ledsen/arg, vi får hoppas att det går fort över och att processen gör dig stark. Tänk på att utnyttja dina vänner nu, det är det de är till för :)
Kraaaam

2013-02-24 @ 21:57:42
Postat av: Coolaannna

Först: Bra med kryckorna
Sen: Det låter inget bra. Skickar styrkekramar i massor till dig.

Kram Anna

2013-02-24 @ 22:33:51
URL: http://coolaannna.blogspot.com
Postat av: Nilla

Ur ilskan kommer styrka. Så jobbigt för dig med benet och jag hoppas du unnar dig handväskan för den är du värd! Fin bild på hockeysonen! Kram Nilla

2013-02-24 @ 22:34:17
URL: http://lifessilverliningandi.blogspot.com
Postat av: KaosJenny

Grattis till att du är utan kryckor.. och till att du blivit arg. Ilska kan vara en riktigt bra känsla, den ger energi :-) Kram

2013-02-24 @ 22:41:49
URL: http://fantastisktkaos.blogspot.com
Postat av: tinajo

Trist att du känner dig nere men jag tror du gör rätt i att bli lite förbaskad nu - ofta ger det en helt annan styrka. :-)

2013-02-24 @ 22:58:09
URL: http://tinajoathome.blogspot.se/
Postat av: Marie KJ

2013-02-25 @ 06:54:32
URL: http://systermarie.blogspot.com
Postat av: Jenny

Du vet att jag finns här för dig - det är bara att höra av dig!
Att bli ilsken och arg kan vara bra ibland!!!
Kram finaste Lotta Potta!

2013-02-25 @ 07:16:55
Postat av: Sirpa

Varför dras med det tråkiga hela 2013? Det låter ju inget vidare måste jag säga.

2013-02-25 @ 08:24:52
Postat av: Lollo

Som alla ovan, blir nästan orolig inget kul att veta & att kanske oroa sig flera gånger av samma sak :( massa styrke kramar.
Tycker du är stark redan nu, kanske inte dom Pippi ...
Kram
Lollo

2013-02-25 @ 18:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0