År 2012

Hej och god fortsättning på det nya året!
 
 
 
 
 
Den 1 januari 2013 i Trosa är snön i princip helt borta :-(
 
Dagens reflektion handlar om år 2012. Ett år som av många olika anledningar och händelser blev ett mycket svårt år för mig. Men detta till trots så hände en hel massa bra också, inte att förglömma. Jag började löpträna och vet nu att jag kan springa över milen. Spelade äntligen till mig ett officiellt handikapp i golfen. Jag visade mig också vara en mycket modig kvinna som vågade fatta många svåra beslut. Vidare bytte jag också boende, flyttade från radhus till en mindre lägenhet och trivs så jättebra.
 
Det enda jag vet säkert om 2013 är att min dotter ska gifta sig och att jag ska springa tjejmilen. Utöver det är året ännu som ett oskrivet blad. Jag hoppas dock på ett fint år. Vill ha ett toppenbra år!
 
Jag tänker att de svårigheter jag gick igenom år 2012 förmodligen gjorde att det hände en hel massa bra också. När min mor låg vid dödsbädd och straxt efter hennes bortgång så hjälpte löpträningen mig enormt mycket. Jag hade sällskap av henne under mina rundor. Jag bearbetade en hel del, liksom pratade med henne i mina tankar medans jag tog mina löpsteg. Det gjorde mig menalt stark och jag fick kondition på köpet. Löpningen blev min räddning sommaren 2012.
 
Må så gott
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Adanir

2013 kommer bli ett bra år!!!
God fortsättning!
Kram

2013-01-01 @ 18:56:45
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Lotta

Älskade du! Så glad att du finns i mitt liv.


2013 blir finfint!

Kram
L

2013-01-01 @ 19:01:47
Postat av: ulrika

Jag skulle också vilja kunna springa men alla kan ju lära sig säg det men jag vet inte jag ;) God fortsättning på ett toppenbra 2013 !!!!

Kram Ullis (Filippa)

2013-01-01 @ 20:23:39
URL: http://tidsoptimistenbloggar.blogspot.se/
Postat av: Bella

Vill önska dig ett riktigt bra 2013!! Hoppas och tror att det är din tur att efter ett tungt 2012 få ett sprudlande år med många spännand och trevliga händelser att se fram emot!

Kramar Bella

2013-01-02 @ 18:02:04
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: Maidi

Önskar dig en riktigt god fortsättning på det nya året.

Kram Maidi

2013-01-02 @ 19:39:55
URL: http://www.svartairisen.blogspot.com
Postat av: Kristina

Jag är så säker på att detta blir ditt år. Jag lovar att stötta dig. Känner mig egoistisk men vill vara med och välja klänning, skriva tal och heja fram löpar tjejen.
Hoppas på många många reflektioner från din mysiga fåtölj
Största kramen Kristina r

2013-01-02 @ 21:46:17
URL: http://mammamedambitioner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0