Spelar cool

Hej och gokväll,
 
jag har varit föräldrarledig idag och kunde därför gå på bio mitt på blanka dagen. Vi såg som så många andra "Sune i Grekland".
 
 
 
Jag hade kameran med mig in till Stockholm och tog dessa två bilder:
 
1. Många julgranar blir till en rejäl hög när julen kastas ut.
 
2. Solstolar och parasoll, utomhus mitt i vintern. Märkligt, om ni frågar mig :-)
 
Dagens reflektion handlar om nervositet. Melker börjar så smått bli nervös över att börja i ny skola. Och det börjar jag också att bli, men det vet han inte om. Jag spelar cool.
 
Må så gott

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Spännande med ny skola. Och det kommer ju säkert generera nya kamrater som bor nära!

2013-01-07 @ 21:54:49
URL: http://systermarie.blogspot.com
Postat av: Coolaannna

Bra att spela cool!!! Det kommer att gå hur bra som helst för hockeyhunken!!!

Häftigt med sofforna/solstolarna!

Vill också se Sune..det får minsann bli till helgen!

Kram

2013-01-07 @ 21:58:37
URL: http://coolaannna.blogspot.com
Postat av: A House With A View

Haha, det märker han, lovar:))) Barn märker ALLT!!

åååh jag vill också se filmen, var den bra??

Kraaaaaaaaaaaaam aka

2013-01-07 @ 23:50:43
Postat av: Lotta

Det blir bra, med ny skola!

Gick filmduken upp tillslut? ;)

KRAM

2013-01-08 @ 03:09:11
Postat av: Kristina

Håller med de andra, klart han märker men det behöver ju inte vara fel, kanske lite tryggt att mamma också är nervös. Fast för din egen skull så fortsätt spela cool ❤
Håller tummarna
Kram kristina

2013-01-08 @ 06:40:36
URL: http://mammamedambitioner.blogspot.com
Postat av: L-L

Hej!

Visst är det ju jobbigt när barnen blir nervösa och när det är dags för stora kliv i livet. Till lite tröst är ju att det är mycket sunt att reagera med fjärilar i magen vid nya saker och att han kan sätta ord på det är ju jättebra, vilket är mycket viktigt så han inte håller det inom sig. Tänk vad han växer med en sån utmaning. När jag var liten bytte jag själv skola 2 gånger pga flytt och det gick bra. Det är jobbiga kliv som förälder.

Lycka till!
Kram L-L

Om svärmor vill ha besök av en fotograf så kommer jag = )!

2013-01-08 @ 18:33:13
URL: http://www.vitanyanser.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0