Välbehövligt

Hej alla,
 
Välbehövligt regn bjöds vi på idag. Jag klagar inte. Det blev en bra dag ändå.
 
 
Jag inledde dagen med ett sjukgymnastikpass. Jag försöker vara duktig och känner att jag mår gott av mina försök. Att skada sig är ett ögonblicksverk men vilken tid det tar med rehabiliteringen efter fraktur. Jag vill så gärna springa, men får inte...
 
 
Svärmors lilla Ella och jag har hängt idag. Jag fick den äran att vara hundvakt. Hur mysigt som helst!
 
Ett kvarglömt glas på bordet fick en hel del regn på sig idag .
 
Dagens båtbild.
 
Dagens reflektion handlar om att det såklart är skillnad på en hund och en bebis. MEN banne mig så kändes det idag som att jag hade en bebis, fastän det var hundvakt jag var. Ella har sovit på mitt bröst, vi har varit ute på promenad och vi har lekt. När jag hör mig själv prata med henne så pratar jag ju till-och-med till henne på bebisspråk :-)
 
Skillnaden är stor men ändå inte :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: a House With A View

Hihi, vilken sötis till vovve :) Jag förstår att det krävs en del med hundar, lite enklare med katt som jag har :) Lycka till med din träning, heja dig som är så duktig!!

Kraaaaaam aka

2013-07-30 @ 22:15:02
URL: http://ahousewithaview-aka.blogspot.se
Postat av: Channal

Haha håller med ang att vara hundvakt! Känner igen det när jag har min Idas Teddy! Och pratar barnspråk till honom!!

Duktig du är! Du ser så atletisk ut! Som en riktig baskettjej! Kämpa på! Snart är du ute och springer!

KRAM Anna

2013-07-30 @ 23:31:38
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: dnyahuset.blogspot.se

Ungefär som när jag pratar med mina kaniner. "Åh, vad jag tycker om dig" brukar jag gulla med dem och med bebisröst förstås. Ha, ha, ja, djur kan göra en lite löjlig. Men det är det värt, de är ju så mysiga!

2013-07-31 @ 13:33:19
Postat av: Välkommen Hem

Vilken sötnos! Ja herregud! Det är just precis så, som att vara barnvakt! Som du kanske sett inne hos mig är vi hundvakt ibland åt en Grand Danois (nu 4-e gången och ca. en vecka i taget). Efter en vecka är jag helt slut, mest av att den "lille" rackarn kräver massa motion och långpromenader, puh!
Kram Judita

2013-07-31 @ 15:52:38
URL: http://www.valkommen-hem.blogspot.se
Postat av: Välkommen Hem

Vet inte om min kommentar försvann?... men jag glömde o skriva att du ser väldigt vig o vältränad ut också! Hoppas du snart kommer ut i löparspåret snart!
Kram kram! Judita

2013-07-31 @ 15:58:01
URL: http://www.valkommen-hem.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0