Favorit i repris

Hej och go kväll på er,
 
idag blev det en favorit i repris för mig och min dotter. För andra året i rad åkte vi till Zetas för att handla hem en massa fint till min dotter och hennes blivande makes balkong. Igen fick jag den äran att plantera blommor i deras balkonglådor och krukor. Uppdrag att göra fint åt dem. Och det blev fint och det var trevligt.
 
 
 
 
 
Zetas handelsträdgård är magiskt. Så fint att man tappar andan. Tur för mig att jag bor nära.
 
 
Min fina dotter på en numera somrig balkong.
 
 
Jag bjöds på något läskande.
 
 
Mammas flicka.
 
 
Efter att uppdraget var slutfört hemma hos min dotter och hennes blivande make åkte jag till landet. Där fick jag till en Dagens båtbild :-)
 
 
Och en Dagens spegelbild :-)
 
Dagens reflektion handlar om det fina i att ha komptimmar att ta ut. Fint med en ledig dag. Fint att umgås med Malin och att kunna hjälpa till.
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A House With A View

Vilka jättefina bilder på vacker mor och dotter! Och de där pippisarna skulle jag vilja lägga mina händer på, så charmiga :) Får bli en tur till Zetas :))

kraaaaaaaaaaaaam aka

2013-06-06 @ 18:25:03
Postat av: tinajo

Roligt att handla blommor! :-)

2013-06-06 @ 18:30:47
URL: http://tinajoathome.com/
Postat av: MeamDie

Låter ju som en härlig dag!

kram kram Malin

2013-06-06 @ 21:19:40
URL: http://meamdie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0