Barnsligt nöjd

Gokväll alla rara,
 
söndag kväll och jag sitter nu här hemma och summerar min dag. En dag som får mycket väl godkänt och som jag vill ha mera av. Egentligen har jag inte tid att jobba imorgon :-)
 
 
 
Melker har att sysselsätta sig med ute på landet. Att köra motorcykel går bättre och bättre.
 
 
Svärmors lilla Ella är ett fint sällskap.
 
 
Dagens båtbild.
 
 
När jag kom hem blev efter en fin helg på landet så blev jag glatt överaskad. Min uteplats var utbyggd, Yes! 
En pensionär som jag känner hade lovat att han skulle hjälpa mig att bygga ut den. Jag hade dock inte räknat med att så skulle ske redan i helgen. Nu är jag ivrig och vill göra i ordning. Det vill jag  göra nu, nu, nu......
 
Dagens reflektion handlar om känslan av att känna tacksamhet över att få hjälp med det jag behöver få hjälp med för att få såsom jag vill ha det hemmavid. Tacksam över att det finns människor i min närhet som vill hjälpa mig med sådant som jag själv inte kan. Känner mig barnsligt nöjd över att ha utökat min uteplats. Barnsligt nöjd är en skön känsla :-)
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

När jag tittar på Marcus tänker jag hjälp vad stor han blivit. Stor, söt och alltid lika glad. Kul med loppis där barnen kan tjäna en slant. Ja du hur ska vi komma igång i morgon efter denna härliga helg......
Gammal nej det tror jag aldrig att du kommer att känna dig, man är aldrig äldre än vad man känner sig , eller hur?
Stor bamsekram Kristina

2013-05-12 @ 22:17:08
URL: http://mammamedambitioner.blogspot.com
Postat av: Lotta i USA

Ah, vilka bilder på Melker! Underbara.

Och jag njuter av att läsa dina ord Lotta. Du är fantastisk!
Hoppas det kommer ett litet paket hem till ditt fina hem snart ;)

KRAM

2013-05-12 @ 22:18:53
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Hemlängtan

Ja, det är verkligen guld värt att få hjälp ibland. Alla är vi duktiga på olika saker så det är kul när folk hjälper varandra.
Härliga bilder på din son också! Vilken lycka!!! En sådan där moped skulle nog min son också vilja ha!

Ha en riktigt fin start på veckan!
KRAM!!!

2013-05-13 @ 11:41:59
URL: http://www.minhemlangtan.com
Postat av: A House With A View

Åååh jag förstår att du är helnöjd med uteplatsen, den är jättefin!!! Och vilken härlig bild på Melker!!

kraaaaaaaaaaaaam aka

2013-05-13 @ 20:23:07
Postat av: Åsa!

Pensionärer det är ett pålitligt släkte :)

2013-05-13 @ 21:06:31
URL: http://bitihopdax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0