Komplett

God morgon på er alla trevliga människor som hittat hit,
 
I Trosa har vi redan nu (klockan 08.00) 17 varma grader. Solen är på besök och vi har vindstilla. Förutsättningarna för en fin dag på landet ser bra ut.
 
Några bilder från delar av min gårdag innan jag gör min söndag.
 
 
Iklädd fulkläder och ny hjälm fick han ge sig ut på gräsmattan med sin mini-motorcykel. Det är med skräckblandad förtjusning han drar iväg. Kul som attan men med full respekt. Han blir duktigare och duktigare för var gång. Kul!
 
 
Det första jag gör när jag kommer ut på landet är att kika vad som hänt i rabatten sedan senast jag var ute. Lika spännande varje gång.
 
 
(Går)dagens spegelbild
 
 
(Går)dagens båtbild.
 
(Går)dagens reflektion gör jag efter att ha umgåtts med två av mina fina systrar igår (vi är fem syskon).
Vi tappade av olika anledningar bort varandra under några år. Men vi har (jag och mina syskon) nu sedan något år tillbaka hittat tillbaka till varandra och det gör livet mer komplett. Jag är glad i dem alla fyra. Vi hör samman och det är värdefullt. Jag har saknat dem.
 
Må så gott
 
 
 

Kommentarer
Postat av: tinajo

Här är det mulet och kommer antagligen att regna - men luften är ganska varm & skön ändå så det gör inget. :-)

2013-05-19 @ 09:28:46
URL: http://tinajoathome.com/
Postat av: Lotta

Vad fint Lotta!
Underbart att ha så många syskon och trivas tillsammans.

Melker ser så stor ut på sin mini-motorcykel! Vad duktig han är.

Nu börjar min morgon här. Ser fram emot att blogga senare idag :-)

Kram!

2013-05-19 @ 13:26:22
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: A House With A View

Vilken häftig bild på Melker :) Och en vacker bild på bloggerskan måste jag säga! Kul att du hittat tillbaka till dina syskon, relationer är aldrig lätt och kanske som svårast inom familjen...

Kraaaaaaaaaaaam aka

2013-05-19 @ 20:51:02
Postat av: Suss

Men vilken häftig liten motorcykel! Och föraren ser nöjd ut ;)
Fin bild på bloggerskan synd att hon gömmer sig lite bakom kameran...
Härligt med sommarställe, det önskas här, kram Suss

2013-05-19 @ 21:57:17
URL: http://www.hemmapasjuan.blogspot.com
Postat av: MeamDie

Vilken tuffing, det där hade ju varit kul att testa :)
Fint du skriver om er syskonrelation, låter härligt. Mina syskon är väldigt mycket sladdisar och jag är sååå glad över att de nu passerat tjugostrecket... nu har vi lite mer gemensamt *ler*

Tusen tack för din superfina kommentar. Värmer långt in i hjärtat!

kram kram Malin

2013-05-19 @ 22:19:53
URL: http://meamdie.blogspot.com
Postat av: VÄLKOMMEN HEM!

Vilka härliga bilder från en mysig helg! Så fint att ni hittat tillbaka till varandra igen, ala syskonen!
KRAM! Judita

2013-05-19 @ 22:31:54
URL: http://www.valkommen-hem.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0