Vackert

Go kväll alla läsare,
 
Igår var jag och min dotter på "den stora bloggdagen"  Totalt deltog 130 kvinnor. Idag har jag haft denna dag med mig i tankarna vad jag än har ägnat mig åt. Så många reflektioner bär jag med mig. Så många intryck. Så många fina bloggerskor. Måste sortera tankarna innan jag skriver något mer om detta. Efter en dag som igår har allt varit vacker idag. Positiv energi och jag känner mig tacksam.
 
 
 
 
På landet hade svärmor handlat hem blommor och kryddor som jag fick den äran att plantera. Och det gjorde jag så gärna, mer än gärna.
 
 
Dagens båtbild.
 
 
Yngste sonen hoppar och jag fotar :-)
 
 
På tomten finns det många vitsippor och de gör mig glad.
 
 
Inne i Trosa finns denna fina tomt. Fastän sommaren inte riktigt har kommit till oss ännu så finner jag denna tomt redan nu alldeles ljuvlig. Måste kika in där i sommar också :-)
 
 
Varje gång jag passerar denna gata som finns inne i Trosa så tänker jag att det är ett himla vackert namn på en gata.
 
 
Jag har lapat sol, jag har planterat och fixat och donat. Jag har fikat på svärmors underbara altan och jag har varit inne i Trosa och spatserat samt fikat även där och jag har ätit middag utomhus.
 
Dagens reflektion är att dagen i dag blev en vacker dag fylld av vackra tankar efter att ha haft en heldag tillsammans med min dotter och 128 andra kvinnor. Bloggandet ger mig sannerligen en hel massa positiv energi.
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta i USA

Å, Lotta! Hade velat vara där med dig och alla andra 129 härliga kvinnor!

Vilken grej, vilken kraft och energi. Nästa gång vill jag också!

Fint att din helg blev så bra <3

KRAM!

2013-05-06 @ 01:40:54
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Anna Adanir

De lät ju jättekul, hur blir man inbjuden dit? :)

Härliga vårbilder, äntligen är värmen på väg!
Kram

2013-05-06 @ 06:32:42
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Channal

Jag kände igen dig o din dotter :-) Kul att få säga hej som hastigast! Det var verkligen en rolig tillställning! Hade önskat lite mer tid med er som bara var under dagen! Du o jag har ju kört quizkampen iallafall!

KRAM Anna

2013-05-06 @ 07:24:21
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag var också där och jag går omkring och ler fortfarande. Det var verkligen jättetrevligt och jag hoppas att Jannice drar ihop något nästa år igen. :)

Ha en bra dag!
Kram Linda

2013-05-06 @ 08:36:26
URL: http://hemochtrevligheter.blogspot.com
Postat av: majamyra | tired parents and happy kids lives here

Kul grej att gå på! Att få se varandra i.r.l :)

2013-05-06 @ 15:08:30
URL: http://www.majamyra.se
Postat av: Helena

Vad kul att du var med! Det har jag missat helt, skulle ha varit kul. Såg att många kända namn var med. Får börja blogga igen och hoppas på att det blir en ny bloggdag:)

Kram Helena

2013-05-07 @ 00:14:34
URL: http://ordochkansla.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0